Το σημαντικά αναβαθμισμένο VW Golf έφτασε στη χώρα μας και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε, αλλά και να μάθουμε τις τιμές, εξοπλισμούς και όλες τις πληροφορίες για τις αλλαγές που φέρει.
Το ανανεωμένο Golf θα λανσαριστεί αρχικά με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 TSI 85 PS, 1.0 TSI 110 PS και τον πετρελαίου 1.6 TDI 115 PS, το Μάιο θα ξεκινήσει η διάθεση του ολοκαίνουργιου 1.5 TSI Evo 150 PS, καθώς και του ηλεκτρικού e-Golf με την περισσότερη ισχύ των 136 ίππων και τη μεγαλύτερη αυτονομία των έως 300 χιλιομέτρων. Το καλοκαίρι θα ακολουθήσει ο 1.5 TSI 130 PS και οι πιο σπορ εκδόσεις, όπως είναι το Golf GTI, GTE, GTD και το Golf R. Επίσης, υπάρχει και το Golf 1.4 TGI 110 PS με φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο και τη βενζίνη ως δευτερεύον.
Όσον αφορά τις τιμές του ανανεωμένου Golf, αυτές ξεκινούν από τα 17.400 ευρώ (το 1.0 TSI 85 PS 5d), από 20.200 ευρώ το 1.0 TSI 110 5d και από 21.700 ευρώ το 1.6 TDI 115 PS. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τα Comfortline, Generation και Highline. Από την αρχική έκδοση ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, καθώς περιλαμβάνονται στάνταρ ESP, XDS, 7 αερόσακοι, ζάντες αλουμινίου, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, λειτουργία αναγνώρισης πεζών, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ. Συγκριτικά με το προ ανανέωσης Golf, το νεότερο διαθέτει σημαντικά πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, με το συνολικό όφελος για τον πελάτη να ξεπερνά ακόμα και τα 2.300 ευρώ (Πατήστε Εδώ για τιμές, εξοπλισμούς και τεχνικά χαρακτηριστικά).
Πιο high-tech εικόνα εξωτερικά και στο εσωτερικό
Το ανανεωμένο Golf ξεχωρίζει εξωτερικά από τους νέου σχεδιασμού προφυλακτήρες εμπρός – πίσω, καθώς και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Τα εμπρός διαθέτουν από την αρχική έκδοση φώτα ημέρας LED, ενώ στάνταρ είναι και τα πίσω φώτα full-LED.
Στο ποιοτικό και άνετο εσωτερικό του ανανεωμένου Golf, το πρώτο στοιχείο που τραβά αμέσως το βλέμμα είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display με την έγχρωμη οθόνη των 12,3 ιντσών και τις πολλές διαδραστικές λειτουργίες (στάνταρ στην έκδοση Highline) και η το νέο σύστημα infotainment με τη μεγάλη οθόνη των 9,2 ιντσών. Το σύστημα Discover Pro διαθέτει πάρα πολλές λειτουργίες, μεταξύ των οποίων και ο έλεγχος λειτουργιών μέσω χειρονομιών «Gesture Control».
Στη βάση ο 1.0 TSI και στο επίκεντρο ο νέος 1.5 TSI
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ανανεωμένου Golf, είχαμε να πάρουμε μια σύντομη οδηγική “γεύση” από το αυτοκίνητο με τον κινητήρα 1.0 TSI 110 PS και το αυτόματο κιβώτιο DSG7. Το 3κύλινδρο αυτό μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία χωρίς κραδασμούς και με χαμηλό θόρυβο, τις καλές επιδόσεις του και την άμεση απόκρισή του. Παράλληλα το DSG7 είναι άμεσο και πολύ ομαλό στις εναλλαγές των ταχυτήτων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο νέος 1.5 TSI με 130 ή 150 ίππους. Στην αρχική του έκδοση ξεχωρίζουν η νέα μέθοδος καύσης (βασισμένη στο λεγόμενο Κύκλο του Miller), η πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1 και ο υπερτροφοδότης με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ο 1.5 TSI Evo 150 PS διαθέτει μεταβαλλόμενη και διακοπτόμενη λειτουργία κυλίνδρων (ACT), οι διαδρομές των εμβόλων είναι επιστρωμένες με υπερθετικό αμμώνιο, ενώ διαθέτει και νέο σύστημα ψύξης και ταχείας θέρμανσης.
Δείτε ακόμα: Νέο 5θυρο μεσαίο premium GT Volkswagen Arteon (+video)
Ιδιαίτερα σταθερό και άνετο στο δρόμο
Στο δρόμο το ανανεωμένο Golf κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη του οδηγού του και ταυτόχρονα τον κρατά ξεκούραστο. Η ανάρτησή του προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και χαμηλό θόρυβο κύλισης, ενώ η σταθερότητα που επιδεικνύει το αυτοκίνητο ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς είναι πολύ καλή. Στη διαδρομή με στροφές που το οδηγήσαμε το Golf 1.0 TSI 110 PS, παρουσίαζε υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και μικρές σχετικά κλίσεις, ωστόσο το τιμόνι θα το θέλαμε λιγότερο ελαφρύ. Σίγουρα πιο ασφαλή συμπεράσματα θα έχουμε στη δοκιμή, η οποία θα γίνει σε λίγες μέρες.