Συμπληρώνοντας περαιτέρω τις εκδόσεις του ανανεωμένου Golf, η VW παρουσιάζει τις ανανεωμένες εκδοχές του υβριδικού plug-in Golf GTE και του Golf GTD, που είναι και η πιο γρήγορη diesel έκδοση στη γκάμα.
Ξεκινώντας με το ανανεωμένο VW Golf GTE, το υβριδικό plug-in Golf έρχεται και πάλι με έναν 1.400άρη TSI κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων και το 6τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG της VW.
Διαβάστε ακόμα: Η VW παρουσίασε το ισχυρότερο και το πιο αδύναμο Golf
Σύμφωνα με την εταιρεία, το ανανεωμένο Golf GTE μπορεί να διανύσει έως και 50 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ η συνολική του αυτονομία αγγίζει τα 880 χλμ. Σχεδιαστικά, όπως και στο ανανεωμένο Golf, έτσι και εδώ έχουμε φρεσκαρισμένους προφυλακτήρες, ενώ υπάρχει ειδικά για το Golf GTE μια μπλε ρίγα στη γρίλια της μάσκας, που περνά μέσα στα νέα LED φώτα.
Στην περίπτωση του ανανεωμένου VW Golf GTD και εδώ παραμένει χωρίς αλλαγές ο 2λιτρος TDI κινητήρας πετρελαίου με 184 άλογα και 380 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα (7,9 δλ. στο Golf Variant GTD). Ακόμη χαμηλότερη από πριν είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου (4,4 λτ./100 χλμ., -0,1 λτ./100 χλμ.), με το στέισον Golf Variant GTD να καίει 4,7 λτ./100 χλμ.
Διαβάστε ακόμα: Νέο VW Golf R-Line: Τι περιλαμβάνει και πόσο κοστίζει
Στο πεδίο των αισθητικών αλλαγών, το ανανεωμένο VW Golf GTD ξεχωρίζει με τις τονισμένες και πιο γλυπτές θέσεις των εμπρός προβολέων ομίχλης, τους «φρεσκαρισμένους» προφυλακτήρες, τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, αλλά και στο εσωτερικό, το αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και τα σπορ καθίσματα.
Επιπλέον των παραπάνω, η VW τονίζει ότι και οι δύο νέες εκδόσεις του ανανεωμένου Golf έρχονται με αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, όπως το νέο Αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών, την επιμέρους αυτόνομη οδήγηση Traffic Jam Assist (σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα) και αρκετά άλλα.