Μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Insignia κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση και το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, το Insignia OPC, το οποίο φέρει και αυτό με την σειρά του αισθητικές και μηχανικές αναβαθμίσεις. Εξωτερικά διακρίνεται από το ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω άκρο, όπου οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι δύο τραπεζοειδείς απολήξεις των εξατμίσεων με τις μεγάλης διαμέτρου ζάντες αλουμινίου ενισχύουν τον σπορτίφ χαρακτήρα του οικογενειακού μεσαίου Opel.
Από τεχνικής σκοπιάς, η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι έχουν γίνει βελτιώσεις στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και ειδικά στον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων με τα κατά 60% τροποποιημένα εξαρτήματα. Παράλληλα, έχει βελτιωθεί η άνεση μέσω της μείωσης των θορύβων και των κραδασμών, ενώ το νέο λογισμικό του ESP και του πλαισίου FlexRide με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ υπόσχονται καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον το Insignia OPC με το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο μεταβάλλει μέσω συμπλέκτη Haldex τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων από 0 έως 100% ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης συμβάλλει και αυτό με την σειρά του στα υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Όσο για τον… απαγορευμένο καρπό -για τα ελληνικά δεδομένα- που βρίσκεται κάτω από το καπό του, τον V6 turbo των 2.8 λίτρων δε δέχτηκε αλλαγές και αποδίδει 325 ίππους και 434 Nm ροπής προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6,3 δλ. το Sports Tourer) και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή 270 χλμ./ώρα χωρίς τον περιοριστή.