Ανακοινώθηκε επίσημα σήμερα η πώληση της Opel στην PSA Peugeot-Citroen, με τον Γαλλικό Όμιλο να γίνεται πλέον ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ευρώπη μετά το VW Group. Πλέον, με τον τρόπο αυτό η Opel αλλάζει χέρια μετά από σχεδόν 90 ολόκληρα χρόνια κατοχής της από την αμερικάνικη GM.
Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Opel Mokka X 1.6 CDTI 4×4 136 PS
Το όλο deal θα κοστίσει στην PSA Peugeot-Citroen 2,2 δις ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα τμήματα της Opel μεταξύ των οποίων τις μάρκες Opel και Vauxhall, 6 εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων και 5 ανταλλακτικών, ένα ερευνητικό κέντρο (στο Ρίσελσχάιμ στη Γερμανία) και συνολικά 40.000 εργαζομένους. Μαζί περιλαμβάνεται και το ευρωπαϊκό τμήμα της GM Bank.
Η νέα αυτή μεγάλη συμφωνία αναμένεται να επαναφέρει στην κερδοφορία την Opel από το 2020 με στόχο για λειτουργικά κέρδη 2% και από το 2026 στο 6%, αφού αναμένεται να εξοικονομηθούν 1,7 δις ευρώ μέσα στην επόμενη δεκαετία λόγω της συνεργασίας των τριών πλέον εταιρειών (Peugeot-Citroen-Opel) και του μοιράσματος πλατφόρμων, κινητήρων, τεχνολογιών κ.ο.κ. μεταξύ μιας μεγαλύτερης γκάμας μοντέλων.
Διαβάστε ακόμα: Μεταχειρισμένο Opel Corsa 1.3 diesel με λίγα χιλιόμετρα
Ήδη, τα νέα Opel Crossland X και Grandland X θα μας έρθουν βασιζόμενα πάνω σε πλατφόρμες της PSA, κάτι που φυσικά θα εξαπλωθεί περαιτέρω στο μέλλον με τα υπόλοιπα μοντέλα της Opel.
Στο κομμάτι του μεριδίου των πωλήσεων, με την απόκτηση της Opel η PSA Peugeot-Citroen κατέχει πλέον το 16% όλης της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, όντας μόνο πίσω από τη VW Group (έχει το 24%).