To μικρό SUV Renault Captur (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) συνδυάζει στοιχεία από SUV, πολυχρηστικά και χάτσμπακ, προσελκύοντας το ενδιαφέρον με τη μοντέρνα και κομψή του σχεδίαση. Παρά το γεγονός ότι βασίζεται στο Clio δεν παρουσιάζει με αυτό καμία σχεδόν ομοιότητα τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Στο τελευταίο η σχεδίαση είναι σύγχρονη, όμως στον τομέα της ποιότητας τα σκληρά πλαστικά δέχονται περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά στην σκληρή υφή τους. Από πλευράς χώρων πίσω υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια. Την χρηστικότητα αυξάνει το συρόμενο κατά 16 εκατοστά πίσω κάθισμα, το οποίο διαμορφώνει την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από τα 377 έως τα 455 λίτρα.
Πολύ καλά στοιχεία προσφέρει στο δρόμο το Captur, αφού συνδυάζει με ισορροπημένο τρόπο την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά και την ευκολία στους χειρισμούς. Στα σημαντικά πλεονεκτήματά του ανήκει ο ντίζελ κινητήρας των 1.5 λτ. με 90 ίππους και 220 Nm ροπής, ο οποίος ταιριάζει ιδανικά στο αυτοκίνητο, χαρίζοντάς του σβέλτες επιδόσεις και μεγάλη οικονομία σε καύσιμο.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.
Τιμή από: 18.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 85,5 ευρώ, Τεκμήριο: 5.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 90/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 220/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 95 γρ./χλμ.