Η Nissan παρουσίασε στις Η.Π.Α. το ανανεωμένο μοντέλο Rogue, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το οποίο είναι ίδιο με το γνωστό σε εμάς X-Trail. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ανάλογη ανανέωση και για το X-Trail, ισως και για το Qashqai.
Εξωτερικά οι αλλαγές εστιάζονται αρχικά στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, όπου υπάρχει νέα μεγαλύτερη μάσκα «V-Motion», νέου σχεδιασμού προφυλακτήρας και ανασχεδιασμένα φώτα με ενσωματωμένα LED. Ανάλογες αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω άκρο, όπου συναντάμε νέου σχεδιασμού προφυλακτήρα και διαφοροποιημένα φώτα με LED. Επίσης, το ανανεωμένο Rogue ξεχωρίζει από τις νέες ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών και τα περισσότερα διακοσμητικά από χρώμιο. Στο εσωτερικό του «φρεσκαρισμένου» Rogue διακρίνεται το νέο, πιο σπορ flat bottomed τιμόνι, καθώς και τα νέα διακοσμητικά και επενδύσεις.
Στην γκάμα των κινητήρων του Rogue τοποθετείται για πρώτη φορά υβριδικό σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 176 ίππων. Αυτό αποτελείται από ένα 2.0 λτ. κινητήρα βενζίνης ισχύος 141 ίππων και 195 Nm ροπής και από ένα ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 40 ίππων και 160 Nm ροπής. Ο υβριδικός κινητήρας συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση και η μετάδοση γίνεται μέσω του CVT κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic. Η μεικτή κατανάλωση είναι στα 6,9 λτ./100 χλμ. για το Rogue με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 7,1 λτ./100 χλμ. για το 4κίνητο. Εκτός από το υβριδικό, στις Η.Π.Α. το Rogue διατίθεται και με τον κινητήρα βενζίνης των 2.5 λτ. ισχύος 170 ίππων.
Στο υβριδικό σύστημα περιλαμβάνεται και μια υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία φορτίζει γρήγορα. Ο συσσωρευτής έχει κόμπακτ διαστάσεις και έτσι αφήνει αρκετό χώρο για τις αποσκευές (400 λίτρα), ωστόσο καταργείται η τρίτη σειρά καθισμάτων.