Δοκιμή Nissan Qashqai 1.5 dCi 110 PS

Ο βασιλιάς της κατηγορίας των crossover, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, έρχεται ανανεωμένος και αναβαθμισμένος σε καίρια σημεία, για να συνεχίσει την κορυφαία εμπορική του πορεία. Το ανανεωμένο λοιπόν Nissan Qashqai ξεκινά την πορεία του στην αγορά έχοντας πλέον στη φαρέτρα του ακόμα περισσότερα όπλα, που θα του επιτρέψουν να κυριαρχήσει και πάλι έναντι του σφοδρού ανταγωνισμού της κατηγορίας. Εμείς, δοκιμάζουμε το νέο μοντέλο της Nissan στην πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση diesel με τον 1.5 dCi κινητήρα των 110 ίππων, η οποία προσφέρεται παράλληλα σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή (από 21.790 ευρώ), έχοντας πολύ καλό εξοπλισμό από την αρχική κιόλας έκδοση. Ας το δούμε αναλυτικά. 

Περισσότερο δυναμική σχεδίαση

Εν αρχή ην η εμφάνιση και έτσι η Nissan στο ανανεωμένο Qashqai φρόντισε να προβεί σε μια ενίσχυση της έτσι κι αλλιώς πετυχημένης αισθητικά εικόνας του δημοφιλούς μοντέλου της, προχωρώντας σε πολύ περισσότερες βελτιώσεις από ό,τι συνήθως σε ένα απλό facelift. Έτσι λοιπόν, στο εμπρόσθιο τμήμα του ιαπωνικού crossover ξεχωρίζει ο ανανεωμένος προφυλακτήρας με τη μακρύτερη εισαγωγή, αλλά και τις νέες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης, μαζί με τα νέα διακοσμητικά πλαίσια ακριβώς από πάνω τους. Η μάσκα έχει αλλάξει και έχει υιοθετηθεί η νεότερη «V-motion» επιλογή της Nissan, στα δύο άκρα της οποία έρχονται να τοποθετηθούν τα νέα και πιο δυναμικά φώτα. Επανασχεδιασμένο είναι και το καπό, ώστε να τονιστούν οι κάθετες νευρώσεις. Στο πίσω μέρος από την άλλη, η κυριότερη αλλαγή αφορά στα φώτα με τα νέα κρύσταλλα, που δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σχήμα όταν είναι αναμμένα. Επανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, που διαθέτει και πάλι μαύρο πλαστικό προστατευτικό.

Δείτε εδώ όλες τις δοκιμές Nissan

Πιο σπορτίφ και ακόμη πιο ποιοτική η καμπίνα

Η Nissan έχει προβεί και σε αρκετές επεμβάσεις στο εσωτερικό του ανανεωμένου Qashqai, ενισχύοντας τόσο την εμφάνιση της καμπίνας, όσο και τα επίπεδα της ποιότητας στο εσωτερικό. Έτσι, λοιπόν στο πρώτο κομμάτι ξεχωρίζει το νέο τριάκτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα που προσφέρει μια πιο σπορτίφ εικόνα, αλλά και αίσθηση στον οδηγό του Qashqai. Επίσης, υπάρχει ένας νέος διακόπτης για το ηλεκτρικό χειρόφρενο, νέα επένδυση με ραφές στο υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρόσθια καθίσματα, ενώ στάνταρ έρχονται τα 4 αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα. Βελτιώσεις έχουμε και στην ποιότητα κατασκευής, με κάποιες μικροπαραλήψεις στο φινίρισμα του προ-ανανέωσης μοντέλου να είναι παρελθόν και όλη την απτή ποιότητα να βρίσκεται πλέον σε κορυφαία επίπεδα. Αναλλοίωτοι διατηρούνται οι πολύ καλοί εσωτερικοί χώροι για 4 ή 5 επιβάτες, με το πορτ-μπαγκάζ να προσφέρει και πάλι 430 λίτρα χωρητικότητας (στο μοντέλο της δοκιμής υπήρχε και πρακτικό διαχωριστικό δάπεδο).

1.500άρης οικονομικός diesel με πιο πολιτισμένη λειτουργία

Η αρχική επιλογή κινητήρα πετρελαίου του Nissan Qashqai διατηρείται και στο ανανεωμένο μοντέλο, με τον 1.500άρη dCi κινητήρα της Renault-Nissan να συνεχίζει να προσφέρει 110 άλογα ισχύος και κυρίως, 260 Nm ροπής. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό χαρακτηρίζεται από το πολύ θετικό του τράβηγμα, τις σβέλτες επιταχύνσεις, αλλά και τη χαμηλή του κατανάλωση σε συνδυασμό και με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τη σχετικά μακριά κλιμάκωση (κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες). Βελτίωση υπάρχει ωστόσο και στο πεδίο του θορύβου και των κραδασμών από το μοτέρ, αφού η σχεδόν παντελής απουσία τους και η ραφιναρισμένη χροιά του κινητήρα, δεν αποκαλύπτουν ότι κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει ένα diesel μοτέρ.

Δείτε εδώ τις νέες δοκιμές αυτοκινήτων

Πιο σπορτίφ στο δρόμο και με ακόμη καλύτερη άνεση

Στο ανανεωμένο Qashqai η Nissan έχει προβεί σε μια σειρά από βελτιώσεις που φροντίζουν ώστε να τονίσουν τα οδικά και οδηγικά του χαρακτηριστικά, αλλά και να προσφερθεί ακόμη καλύτερη άνεση στο δρόμο. Έτσι λοιπόν, έχει αυξηθεί ο βαθμός ακαμψίας της εμπρόσθιας αντιστρεπτικής δοκού, έχει μειωθεί η διαδρομή των ελατηρίων, έχει τοποθετηθεί ένας πιο παχύς άξονας διεύθυνσης για το τιμόνι, ενώ με τη νέα τεχνολογία Active Return Control, έχει βελτιωθεί και η επαναφορά του τιμονιού. Αρκετές είναι και οι βελτιώσεις στην ηχομόνωση και την ενίσχυση σε διάφορα τμήματα του αμαξώματος, για να ελαχιστοποιηθεί ο θόρυβος από την ανάρτηση. Στην πράξη, όλες οι παραπάνω αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα το ανανεωμένο Qashqai στο δρόμο να αποδεικνύεται πιο ευχάριστο οδηγικά, με σαφώς λιγότερες ταλαντώσεις και κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές, αλλά και κυρίως με αισθητά βελτιωμένη αίσθηση κατά την οδήγηση. Η ποιότητα κύλισης είναι επίσης βελτιωμένη, ενώ μειωμένα είναι και τα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό. Σε ακόμη καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το παρελθόν βρίσκεται και η προσφερόμενη άνεση, καθιστώντας σαφώς πιο ξεκούραστο το πέρασμα από τις ανωμαλίες του δρόμου.

+ Πιο δυναμική εμφάνιση, ποιότητα εσωτερικού, οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι επιβατών

– Ελαφρύ τιμόνι, απόσβεση ανάρτησης

Καύσιμο
Πετρέλαιο
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.461
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/8
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
260/1.750-2.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
182
Αστική (λτ./100 χλμ.)
4,2
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
3,6
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
3,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
99
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
89.1
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.394
Πλάτος (χλστ.)
1.806
Ύψος (χλστ.)
1.590
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.646
Βάρος (κιλά)
1.379
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
430
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
88%
Ασφάλεια παιδιού
83%
Ασφάλεια πεζού
69%
Επικουρικά συστήματα
79%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
21.790
Get it on Google Play Download on the App Store