Το είπε, το έκανε και πήρε όλες τις εντυπώσεις μαζί της η Genesis, η οποία παρουσίασε επίσημα το υβριδικό hypercar που θα κυνηγήσει διακρίσεις και, γιατί όχι, την πρώτη νίκη Κορεάτη κατασκευαστή στο Le Mans του 2026.
Το GMR-001 μπαίνει απίστευτα δυναμικά στο χώρο, αποτελώντας ενδεχομένως το πιο επιθετικό, αιχμηρό και φυσικά εντυπωσιακό πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh. Σασί και αμάξωμα εξυπακούεται πως κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, σε συνεργασία με τη φημισμένη ομάδα Oreca (γνωστή για τα τρομερά Viper, που έτρεχαν παλιότερα στους αγώνες αντοχής). Το ηλεκτρικό σκέλος του υβριδικού συνόλου είναι κοινό για όλες τις συμμετοχές, αποτελούμενο από μπαταρία της Williams Advanced Engineering, ηλεκτροκινητήρα της Bosch και μετάδοση της X-Trac. Το θερμικό κάνει τη διαφορά, αξιοποιώντας διπλά υπερτροφοτούμενους V6 ή V8 κινητήρες (η Acura/Honda V6, για παράδειγμα, οι BMW και Cadillac με V8). Προς το παρόν η Genesis δεν ανακοινώνει πόσους κυλίνδρους έχει η δική της επιλογή.
Βάσει κανονισμών, η παροχή ισχύος από την ηλεκτρική μονάδα MGU (Motor-Generator Unit) δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 70 ίππους (40 ίπποι μίνιμουμ) και τα παραγόμενα ντεσιμπέλ από το θερμικό μοτέρ τα 110. Ακόμα και με αυτούς τους περιορισμούς η συνδυαστική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 650 και 700 ίππων, δίχως να διευκρινίζεται η μέγιστη τιμή του βενζινοκινητήρα. Από τη στιγμή, όμως, που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνεισφέρει μέχρι 70 ίππους, τότε στα συνολικά 700 άλογα ο βενζινοκινητήρας θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα 630. Δεν αποκλείεται και παραπάνω, αν η ρύθμιση για παράδειγμα θέλει την MGU στο μίνιμουμ των 40 ίππων. Σίγουρο, αντίθετα, είναι το όριο περιστροφής, που τοποθετείται στις 10.000 σ.α.λ.
Οι δύο πρώτοι εργοστασιακοί οδηγοί της Genesis Magma Racing είναι ο τρεις φορές νικητής του Le Mans André Lotterer και ο περσινός πρωταθλητής IMSA GTP, Pipo Derrani. Ο αρχηγός της ομάδας θα είναι ο ίδιος άνθρωπος που οδήγησε τη Hyundai στον πρώτο της τίτλο στους Οδηγούς (με τον Thierry Neuville), δηλαδή ο Cyril Abiteboul, ο οποίος έτρεχε το πρόγραμμα της Renault στη Formula 1 επί σειρά ετών.