Aπό τα σημαντικότερα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Έκθεση του Παρισιού ήταν και το ολοκαίνουργιο μεσαίο Mazda6. Σχεδιαστικά διακρίνεται για τον έντονο δυναμισμό του, τον σπορτίφ χαρακτήρα του και τις χυτές του φόρμες, που στο 4θυρο παραπέμπουν σε κουπέ αμάξωμα. Εντυπωσιακός είναι και ο πολύ χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής Cd: 0,26, ενώ πληθωρικές είναι οι διαστάσεις του (μήκος 4.865 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.830 χλστ.). Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό με την αναβαθμισμένη ποιότητα, τους άνετους χώρους για 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους (489 λτ. το 4θυρο και 522 λτ. το Wagon) και τον πλούσιο εξοπλισμό ανέσεων και ασφάλειας.
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει η Mazda για το νέο σύστημα i-ELOOP (intelligent Energy Loop), το οποίο είναι ένα καινοτόμο σύστημα ανάκτησης και αποθήκευσης ενέργειας κατά την πέδηση, το οποίο σε συνδυασμό με το νέο πιο ελαφρύ και στιβαρό πλαίσιο (από το Mazda CX-5) και το i-stop (σύστημα start/stop του κινητήρα) εντάσσονται στην οικολογική τεχνολογία SKYACTIV της Mazda.
Παράλληλα το νέο Mazda6 εφοδιάζεται με μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας, όπως είναι επιγραμματικά το SCBS (Smart City Brake Support), το MRCC (Mazda Radar Cruise Control), το SBS (Smart Brake Support), το LDWS (Lane Departure Warning System), το HBC (High Beam Control system) κ.α.
Στον τομέα των μηχανικών συνόλων υπάρχουν 5 συνολικά επιλογές, 3 βενζινοκινητήρες και 2 ντίζελ. Όσον αφορά στους πρώτους SKYACTIV-G περιλαμβάνονται ο 2λιτρος με 145 και 165 ίππους (κατανάλωση 5,5 και 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 129 και 135 γρ./χλμ. αντίστοιχα) και ο 2,5 λτ. των 192 ίππων με κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 148 γρ./χλμ. Ο ντίζελ SKYACTIV-D είναι 2,2 λτ. με απόδοση 150 ίππων και 380 Nm ροπής και ο ισχυρότερος των 175 ίππων και 420 Nm ροπής (κατανάλωση 3,9/4,5 λτ./χλμ. και εκπομπές CO2 104/119 γρ./χλμ. αντίστοιχα).