Η Land Rover ανανεώνει στο Range Rover Sport προσθέτοντάς του νέο αρχικό κινητήρα πετρελαίου 2.0 λτ. αλλά και 3.0 λτ. βενζίνης, ενώ εισαγάγει νέες τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού και περισσότερα στοιχεία εξατομίκευσης.
Πιο σημαντικό στοιχείο αποτελεί η προσθήκη του 2.0 λτ. SD4 Ingenium μηχανικού συνόλου πετρελαίου, απόδοσης 240 ίππων και με πολύ πλούσια ροπή 500 Nm. Η κατανάλωσή του είναι στα 6,2 λτ./100 χλμ., οι εκπομπές CO2 είναι στα 164 γρ./χλμ., ενώ τα 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) επιτυγχάνονται σε 8,0 δευτερόλεπτα. Νέα επιλογή αποτελεί και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 3.0 λτ. V6 απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής, με εκπομπές CO2 στα 243 γρ./χλμ. και επιτάχυνση από 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε 7,1 δευτερόλεπτα.
Επιπλέον, η γκάμα των κινητήρων του Range Rover Sportπεριλαμβάνει τους ντίζελ 3.0 SDV6 ισχύος 306 ίππων και 700 Nm ροπής και 4.4 λτ. SDV8 των 339 ίππων και 740 Nm ροπής, καθώς και τους βενζίνης 5.0 λτ. Supercharged V8 με 510 ίππους και 625 Nm ροπής και των 550 ίππων και 680 ίππων στην έκδοση SVR.
Στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού προστέθηκαν το Blind Spot Assist που ανιχνεύει άλλα οχήματα στις τυφλές γωνίες και το Intelligent Speed Limiter που σε συνδυασμό με το Traffic Sign Recognition ρυθμίζεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα με τα όρια των οδικών πινακίδων σήμανσης. Επιπλέον, τις εκτός δρόμου ικανότητές του ενισχύει το σύστημα Low Traction Launch, το οποίο βοηθά τον οδηγό να ξεκολλήσει από επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση.
Αναβαθμισμένο με την σειρά του είναι και το σύστημα πολυμέσων InControl Touch Pro με τη μεγαλύτερη οθόνη αφής των 10 ιντσών, τα πιο απαλά χειριστήρια και τις περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Αλλαγές έχουν γίνει ακόμα και στο αμάξωμα του ανανεωμένου Range Rover Sport, όπως είναι διάφορα στοιχεία βαμμένα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, όπως είναι η μάσκα, οι πλαϊνοί αεραγωγοί, οι αεραγωγοί στο καπό και οι καθρέπτες. Στα μοντέλα Dynamic διακρίνονται από τα κόκκινα λογότυπα Sportκαι τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.