Προς το παρόν η Βρετανική μάρκα είναι πολύ φειδωλή στις δηλώσεις της, αφού τα μόνα στοιχεία που αναφέρει είναι ότι θα είναι μεγάλο και -παραδοσιακά- επταθέσιο και ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ελκυστικό, εξαιρετικά ευέλικτο και ικανό premium SUV. Ωστόσο, το προγενέστερο Discovery το χαρακτήριζε ως το απόλυτο όχημα για όλα τα εδάφη, που σημαίνει ότι θα χάσει κάποια από τα σκληροτράχηlα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του, στο βωμό των SUV.
Άλλωστε, σε όλες τις γενιές του το Discovery ξεχώριζε για τις μεγάλες διαστάσεις του, την πολυτέλεια και τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητές του, ενώ εφοδιαζόταν με πληθώρα επιλογών μετάδοσης της κίνησης και ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης για κίνηση εκτός της ασφάλτου.
Από τις πρώτες φωτογραφίες που δίνει στη δημοσιότητα η Land Rover, φαίνεται ότι το νέο Discovery ξεφεύγει τελείως από την τετράγωνη αισθητική των προγενέστερων μοντέλων (κάτι όμως που άρεσε σε πολλούς) και ακολουθεί τα νέα, πιο δυναμικά σχεδιαστικά πρότυπα, θυμίζοντας περισσότερο ένα σπορτίφ και πολυτελές SUV παρά ένα πιο σκληροτράχηλο 4×4.
Στους κινητήρες, η Land Rover διαθέτει μια ευρεία γκάμα βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας 2.0 λτ. (π.χ. στο Discovery Sport), αλλά και 3.0 λτ. που εφοδιάζουν το Range Rover, κάποιοι από τους οποίους θα εφοδιάζουν και το νέο Discovery.