Σίγουρα θα θυμάστε και ίσως είχατε (ή έχετε) στην κατοχή σας το μεσαίο Hyundai Elantra, του οποίου οι τρεις πρώτες γενιές λανσαρίστηκαν και στην Ελλάδα και γνώρισαν πολύ καλή εμπορική επιτυχία. Ωστόσο, από την τέταρτη γενιά και μετά, το πλήρως διαφοροποιημένο και εκσυγχρονισμένο Hyundai Elantra σταμάτησε να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές ακόμα ευρωπαϊκές χώρες. Το 2010 παρουσιάστηκε η νεότερη 5η κατά σειρά γενιά του Elantra (σε ορισμένες χώρες ονομάζεται Avante), η οποία ανανεώθηκε.
Το δυναμικής σχεδίασης μεσαίο Hyundai με την ρευστή αισθητική μεγάλωσε ελαφρώς σε μήκος κατά 15 χλστ. (λόγω του ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα) και έφτασε τα 4.550 χλστ., νέας σχεδίασης είναι η μάσκα, ο πίσω προφυλακτήρας, τα φωτιστικά σώματα και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών. Ελάχιστες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό και αφορούν στην ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, ενώ έχουν τοποθετηθεί αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες, το σύστημα διεύθυνσης Flex Steer και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Στην γκάμα των κινητήρων του Elantra προστέθηκε ο πολύ ενδιαφέρον για την αγορά της Ευρώπης (αν τελικά διατεθεί) ντίζελ των 1.6 λίτρων με απόδοση 128 ίππων και 279 Nm ροπής και κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ., σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο. Επιπλέον υπάρχει και ο άμεσου ψεκασμού GDI βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων με 140 ίππους.