Στις αρχές Αυγούστου, η Hyundai είχε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες του νέου μίνι μοντέλου της i10, το οποίο παρουσιάζει σήμερα στην Φρανκφούρτη μαζί με όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και νέες εικόνες από το αμάξωμα και το εσωτερικό. Εξωτερικά ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας και είναι πιο ελκυστικό από ποτέ άλλοτε όχι μόνο εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό, ακολουθώντας ευρωπαϊκά σχεδιαστικά πρότυπα, αφού άλλωστε η εξέλιξή του έχει γίνει στο τεχνικό κέντρο της Hyundai στο Rüsselsheim της Γερμανίας.
Από πλευράς διαστάσεων το νέο Hyundai i10 είναι 80 χλστ. μακρύτερο (3.665 χλστ.), 65 χλστ. πιο πλατύ (1.660 χλστ.), 40 χλστ. πιο κοντό σε ύψος (1.500 χλστ.) και με 5 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο (2.385 χλστ.), με αποτέλεσμα να προφέρει καλύτερους χώρους τόσο για τους επιβάτες (όπως αναφέρει η Hyundai) όσο και για τις αποσκευές (252 λίτρα έναντι 225 λτ.).
Το πλαίσιο που βασίζεται το νέο Hyundai i10 διαθέτει αυξημένη κατά 27% στρεπτική ακαμψία χάρη στις επιμέρους ενισχύσεις και στην χρήση υψηλής αντοχής ατσαλιού, που αποτελεί το 29,2% της δομής του, ενώ μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στην ποιότητα κατασκευής, καθώς και στη μείωση των θορύβων και των κραδασμών από την κύλιση του οχήματος και τον κινητήρα.
Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα, το νέο 2ης γενιάς i10 εφοδιάζεται με τους κινητήρες του 1.0 λτ. (3κύλινδρος) και 1.25 λτ. με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, απόδοσης 66 και 87 ίππων αντίστοιχα, ενώ ο 1.000άρης θα διατίθεται και σε έκδοση με υγραέριο LPG και ισχύ 67 ίππων (όπως και στο Kia Picanto 1.0 LPG). Από πλευράς επιδόσεων ο 1.0 λίτρου επιταχύνει το i10 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 155 χλμ./ώρα (12,3 δλ. και 171 τελικής για τον 1.25).
Η Hyundai αναφέρει πως το νέο i10 παρουσιάζει καλύτερη οδική συμπεριφορά μέσω του μακρύτερου μεταξονίου και των πλατύτερων μετατροχίων, της μείωσης του κέντρου βάρους του αμαξώματος, της τοποθέτησης των πίσω αμορτισέρ υπό γωνία και όχι κάθετα, της αλλαγής της γεωμετρίας της ανάρτησης και του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης με τις 2,9 στροφές του τιμονιού από άκρη σε άκρη.
Βελτιωμένο με την σειρά του είναι και το σύστημα πέδησης με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός (διαμέτρου 241 χλστ. στο 1.0 και 252 χλστ. στο 1.25) και τους απλούς πίσω, ενώ το ESP θα προσφέρεται στάνταρ από την αρχική έκδοση μαζί με 6 αερόσακους.