Εικοσιπέντε χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτης γενιάς Honda NSX, η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο ομώνυμο μοντέλο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ (Acura NSX για την αγορά των Η.Π.Α.). Οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι και οι πρώτες παραδώσεις προς τα τέλη του έτους, ενώ ανακοινώθηκαν οι πρώτες τεχνικές πληροφορίες.
Στο κέντρο του αμαξώματος είναι τοποθετημένος ένας V6 twin-turbo κινητήρας συνδυασμένος με νέο διπλού συμπλέκτη 9 ταχυτήτων DCT κιβώτιο, το οποίο εξασφαλίζει γρήγορες αλλαγές. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο κοντά στη μετάδοση, ενώ οι εμπρός τροχοί κινούνται από δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση με μηδενική υστέρηση.
Εξωτερικά το νέο Honda NSX διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου NSX, ωστόσο στην τελική έκδοση παραγωγής δείχνει ακόμα πιο δυναμικό με το σχετικά κόμπακτ σε μήκος αμάξωμα των 4.470 χλστ. πλάτους 1.940 χλστ., ύψους 1.215 χλστ. και με μεταξόνιο των 2.630 χλστ. Εντυπωσιακό σχεδιαστικά είναι και το 2θέσιο «οδηγοκεντρικό» εσωτερικό με την κορυφαία εργονομία, σύμφωνα με την Honda. Μεταξύ των σημείων αναφοράς είναι ο TFT πίνακας οργάνων, η κεντρική κονσόλα με το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και τα τύπου μπάκετ καθίσματα.
Για την κατασκευή του αμαξώματος του νέου Honda NSX έχει γίνει συνδυασμός από ελαφριά υλικά, όπως αλουμινίου στα πάνελ του αμαξώματος και στο πλαίσιο μαζί με ατσάλι υπερ-υψηλής αντοχής και ανθρακονήματος στο δάπεδο και στις επιμέρους ενισχύσεις. Επίσης, εφοδιάζεται με αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω με ελαστικά 245/35 και 295/30 αντίστοιχα, καθώς και με κεραμικά δισκόφρενα με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.
Το νέο NSX χρησιμοποιεί μια πλήρως ανεξάρτητη αλουμινένια ανάρτηση, ενώ η δυναμική του συμπεριφορά ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από το Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive, το οποίο επεμβαίνει σε τιμόνι, φρένα και απόκριση του κινητήρα. Παράλληλα υπάρχουν οι επιλογές Quiet, Sport, Sport+ και Track, όπου στην πρώτη επιλογή το νέο NSX κινείται αποκλειστικά με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.