Μόνο με αυτόματο σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις του το fortwo, με τη διαφορά ότι υπάρχει η αρχική επιλογή softip που περιλαμβάνει μόνο σειριακή επιλογή με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα ταχύτητας, ενώ με 330 ευρώ παραπάνω προσφέρεται το softouch και με αυτόματο πρόγραμμα. Αρνητικό χαρακτηριστικό του αυτόματου κιβωτίου είναι ότι είτε στην αυτόματη επιλογή είτε στην σειριακή εμφανίζει υστέρηση στις αλλαγές και είναι κάτι που μέχρι να συνηθιστεί ενοχλεί.
Παράλληλα, το fortwo (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) με μήκος μόλις 2.695 χλστ. δεν έχει αντίπαλο στην ευελιξία, ενώ ο 1.000άρης κινητήρας είναι οικονομικός και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Τον αστικό του προσανατολισμό ορίζει και το κοντό μεταξόνιο, το οποίο σε συνδυασμό με τις σφιχτές αναρτήσεις μετριάζει την άνεση και προκαλεί νευρικές αντιδράσεις στο αμάξωμα ειδικά κατά το πέρασμα από συνεχόμενες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα προορίζεται αποκλειστικά για τις μετακινήσεις 2 επιβατών με κάποιες αποσκευές (220 λτ.).
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 2 a/b και κεντρικό κλείδωμα θυρών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 61 mhd |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 61/5.800 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 89/2.800 |
Ταχύτητες | 5 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 16,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 145 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,2 (4,3) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 97 (98) |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 0 |
Σε παρένθεση με το softouch |
Τιμές (ευρώ) | ||
Έκδοση | 61 mhd softip | 61 mhd softouch |
Αρχική τιμή | 10.900 | 11.230 |
Τιμή με έκπτωση | – | – |