Αρκετά πλέον σύγχρονα «καθημερινά» αυτοκίνητα εφοδιάζονται με συστήματα ανάκτησης ενέργειας κυρίως από την πέδηση, που με την σειρά τους συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Αυτή την φορά όμως η ZF σε συνεργασία με την Levant Power κάνουν ένα ακόμα βήμα παραπάνω και κατασκευάζουν το πρώτο πλήρως ενεργό στον κόσμο σύστημα ανάρτησης με λειτουργία ανάκτησης ενέργειας. Το GenShock όπως ονομάζεται έχει σχεδιαστεί με την ελάχιστη δυνατή πολυπλοκότητα και κόστος και είναι σχεδόν έτοιμο για μαζική παραγωγή.
Η μονάδα του συστήματος ανάκτησης ενέργειας έχει τοποθετηθεί στο εξωτερικό τμήμα του αμορτισέρ ZF και αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και μια ηλεκτροϋδραυλική αντλία με γρανάζια. Κατά την ταλάντωση του αμορτισέρ κινείται το ηλεκτρικό μοτέρ αντλίας, το οποίο λειτουργεί σαν γεννήτρια που μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια και τροφοδοτεί την γεννήτρια του οχήματος.
Η ZF στη νέα αυτή τεχνολογία των αμορτισέρ με λειτουργία ανάκτησης χρησιμοποίησε τη μακροχρόνια τεχνογνωσία της στους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες CDC (Continuous Damping Control), τους οποίους εισήγαγε στην αγορά το 1994 και πλέον βρίσκονται στην τέταρτη γενιά τους. Μάλιστα τα εν λόγω αμορτισέρ προορίζονται για πολλούς κατασκευαστές, όπως είναι οι Alpina, Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Maserati, Opel, Rolls-Royce, Mercedes-Benz, Porsche, και Volkswagen.