Η BMW παρουσίασε και επισήμως πριν από λίγες ημέρες την M3 CS η οποία αποτελεί την κορυφαία έκδοση της… κορυφαίας M3 με 460 ίππους. Μάλιστα ανακοίνωσε στο site της και τον χρόνο της στο Nurburgring.
Δείτε ακόμη: Ποιο ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο με απενεργοποίηση κυλίνδρων;
Όπως συμβαίνει λοιπόν και με την έκδοση της M4 CS έτσι και η M3 CS, κάτω από το καπό της έχει τον 3.0 λτ. 6κύλινδρο, twin-turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 460 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής από τις 4.000 έως και τις 5.380 σ.α.λ. Κάτι που στην πράξη σημαίνει 10 παραπάνω ίππους και επιπλέον 50 Nm ροπής από την BMW M3 με το Competition Package.
Η δύναμη μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M-DCT, το οποίο συμβάλει τα μέγιστα προκειμένου η BMW M3 CS να κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. με την τελική της να περιορίζεται στα 280 χλμ./ώρα.
Η BMW M3 CS ζυγίζει επίσης 50 κιλά λιγότερο από την «απλή» BMW M3 χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων, ενώ διαθέτει φυσικά ανάρτηση και διαφορικό M.
Ας πάμε όμως στο… ζουμί της υπόθεσης, που δεν είναι άλλο από το πολυπόθητο ρεκόρ στο Nurburgring. Ένα ρεκόρ που μέχρι σήμερα κατέχει η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio με 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα. Χρόνο που δεν κατάφερε να πλησιάσει η BMW M3 CS, η οποία γύρισε το Nurburgring σε 7 λεπτά και 38 δλ. (όπως μπορείτε να δείτε και στο site της εδώ) ισοφαρίζοντας την επίδοση της Porsche Panamera.
Διαβάστε επίσης: ΒΜW 7άρα για «πέταμα», έγινε… «αγρατσούνιστη» (+video)
Επομένως, η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio παραμένει το ταχύτερο σεντάν στην «πράσινη κόλαση»!