Η δεκαετία του 1980 αν μη τι άλλο ήταν από τις πιο σημαντικές για την αυτοκίνηση, καθώς ήταν αυτή που είδαμε μερικά από τα σημαντικότερα supercars, τα οποία και έχουν στιγματίσει ανεξίτηλα την αυτοκίνηση. Ένα από αυτά ήταν και η Ferrari F40 η οποία πριν λίγες ημέρες έγινε 30 ετών (διαβάστε εδώ τα πάντα για την Ferrari F40 και τι είχε πει ο Enzo Ferrari για αυτήν).
Η θρυλική Ferrari, η οποία πλέον βρίσκεται και στο μουσείο της μάρκας στο Μαρανέλο, παρουσιάστηκε στις 21 Ιουλίου του 1987 και δημιουργήθηκε προκειμένου να τιμήσει τα 40 χρόνια της μάρκας. Μάλιστα είναι και η τελευταία Ferrari που φέρει την υπογραφή του δημιουργού της μάρκας Enzo και για την εποχή της ήταν απίστευτα προηγμένη τεχνολογικά.
Η Ferrari F40 ήταν το πρώτο μοντέλο της μάρκας κατασκευασμένο σχεδόν εξολοκλήρου από κάρμπον και κέβλαρ, είχε διπλά ψαλίδια και στις τέσσερις άκρες, το μοτέρ της ήταν V8 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, χωρητικότητας 2.9 λτ. και απέδιδε 478 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 577 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Νούμερα που της χάριζαν 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δλ. και τελική ταχύτητα 326 χλμ./ώρα. Μάλιστα ήταν το πρώτο πολιτικό αυτοκίνητο το οποίο ξεπέρασε τα 300 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και το ταχύτερο στον κόσμο με παραγωγή μεγαλύτερη των 500 μονάδων.
Η τιμή καταλόγου για μια καινούργια Ferrari F40 ήταν στα 219.000 ευρώ το 1987, ενώ μέχρι το 1997 άλλαζε χέρια για πάνω από 1.000.000 ευρώ και κατασκευάστηκε συνολικά σε 1.311 μονάδες.
Εδώ την βλέπουμε να βγαίνει στο σφυρί σε δημοπρασία στο Monterey από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s. Πρόκειται για μία άριστα συντηρημένη Ferrari F40 η οποία έχει μόλις 4.500 χλμ. στο οδόμετρό της και όπως μπορείτε να δείτε και από τις εικόνες, οι δύο προηγούμενοι ιδιοκτήτες της την πρόσεχαν σαν τα μάτια τους… (δείτε εδώ περισσότερες εικόνες της Ferrari F40).
Ο αριθμός πλαισίου της είναι ZFFMN34A9M0087895 και βγήκε από την γραμμή παραγωγής τον Ιανουάριο του 1991. Αναμένεται να αλλάξει χέρια για περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια ευρώ.
Διαβάστε ακόμη: