Για δεύτερη συνεχή χρονιά ο 3,9 λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας της Ferrari που «φορούν» οι 488 GTB, 488 Spider, California T και GTC4Lusso T κατέκτησε το σημαντικό βραβείο του Παγκόσμιου κινητήρα της Χρονιάς. Το μοτέρ αυτό έχει χωρητικότητα 3.902 κ.εκ. και σύμφωνα με την επιτροπή των βραβείων, εντυπωσιάζει με το στροφάρισμά του και την παντελή απουσία turbo lag.
Ο V8 twin-turbo της Ferrari εκτός από τον τίτλο του Παγκόσμιου Κινητήρα της Χρονιάς κατέκτησε επίσης και την πρώτη θέση στην κατηγορία των μοτέρ με χωρητικότητα από 3,0 έως και 4,0 λίτρα. Παράλληλα, η Ferrari κατέκτησε και την κατηγορία κινητήρων πάνω από 4,0 λίτρα, με τον V12 των 6,3 λίτρων της F12.
Στις επόμενες κατηγορίες, η Honda με το 3,5 λίτρων V6 υβριδικό μοτέρ της κατέκτησε τον τίτλο του καλύτερου νέου μηχανικού συνόλου της χρονιάς, ενώ η Tesla για τον ηλεκτροκινητήρα της πήρε τα βραβεία καλύτερου ηλεκτρικού και πιο «πράσινου» κινητήρα.
Στην κατηγορία των 2,5-3,0 λίτρων τον τίτλο πήρε ο 3λιτρος turbo boxer της Porsche, στα 2,0-2,5 λίτρα ο 2,5λιτρος 5κύλινδρος TFSI της Audi, στα 1,8 με 2,0 λίτρα η πρώτη θέση πήγε στον 2λιτρο turbo της Porsche 718, ενώ στα 1,4 έως και 1,8 λίτρα καλύτερος κινητήρας της χρονιάς αναδείχθηκε το υβριδικό μοτέρ 1,5 λίτρων του BMW i8.
Στις μικρότερες κατηγορίες, ο 1.000άρης EcoBoost της Ford για 6η συνεχή χρονιά είναι ο Παγκόσμιος Κινητήρας της Χρονιάς κάτω από 1,0 λίτρα, ενώ ο 1.200άρης PureTech turbo της PSA Peugeot-Citroen, είναι ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς στα 1,0 έως και 1,4 λίτρα.
Διαβάστε ακόμα:
Ο 1.2 PureTech turbo της Peugeot-Citroen Παγκόσμιος Κινητήρας της Χρονιάς