Εχθές είδαμε τον παγκόσμιο χάρτη με τις αναζητήσεις Google ανά χώρα που αφορούν τις μάρκες αυτοκινήτου. Αυτή τη φορά θα δούμε πως η Toyota τερμάτισε πρώτη κατακτώντας την πρωτιά στις περισσότερες χώρες, από κάθε άλλη μάρκα. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε η BMW.
Συγκεκριμένα η Toyota είναι η κορυφαία μάρκα στις αναζητήσεις σε 74 χώρες στον κόσμο, μεταξύ αυτών οι ΗΠΑ, τα περισσότερα κράτη της Αφρικής, η Αυστραλία, η Κίνα, η Γροιλανδία αλλά και πολλές χώρες της Ν. Αμερικής.
Δείτε επίσης: Δέος προκαλεί η νέα Toyota Supra (+εικόνες)
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε η BMW, η οποία έρχεται στην κορυφή των αναζητήσεων σε 51 χώρες, με την Ευρώπη να πρωταγωνιστεί στο χάρτη των δεδομένων. Τρίτη έρχεται η Hyundai με πρωτιά σε 17 χώρες, με τη Ρωσία και την Ινδία να έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση σε αυτήν.
Ενδεικτικό της υπεροχής στις αναζητήσεις Google αυτών των εταιρειών είναι το γεγονός πως οι τρεις μαζί αποτελούν το 73% των αναζητήσεων παγκοσμίως (δείτε εδώ τον παγκόσμιο χάρτη με τα γκουγκλαρίσματα).
Μπορεί λοιπόν η Toyota να έχασε την πρώτη θέση από τον όμιλο VW για το 2016 φαίνεται όμως πως κερδίζει το εδνιαφέρον του κόσμου.