Σίγουρα θα θυμάστε τις παλαιότερες BMW 316i που μόνο 1.600 κ.εκ. δεν ήταν, αφού στην θέση των «ασθενικών» κινητήρων τοποθετούνταν πολύ πιο δυνατοί 6κύλινδροι. Κάτι ανάλογο ισχύει και στην συγκεκριμένη περίπτωση αλλά σε πιο ακραία μορφή. Η εικονιζόμενη 3άρα (E90) του 2006 παραδόθηκε από το εργοστάσιο ως 325i με εξακύλινδρο κινητήρα 2.5 λτ. απόδοσης 218 ίππων, αλλά στην πορεία δέχτηκε μεταμόσχευση από το βελτιωτή Hartge.
Στην θέση του μοτέρ τοποθετήθηκε ένας V10 5.0 λτ. από M5 E60, απόδοσης 550 ίππων και 390 Nm ροπής, συνδυασμένος με 7άρι SMG κιβώτιο. Η BMW H50 -όπως ονομάζεται- επιταχύνει στα 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε 4,3 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Επιπλέον, εφοδιάζεται με 20 ιντσών ζάντες, με διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενισχυμένα φρένα με διάτρητους δίσκους, 8πίστονες εμπρός δαγκάνες και 4πίστονες πίσω, νέα ανάρτηση κ.α.
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, συνολικά υπάρχουν λιγότερες από 10 Hartge H50 στον κόσμο, ενώ το συνολικό κόστος της μετατροπής μαζί με το αυτοκίνητο ανήλθε στα 220.000 δολάρια. Για την συγκεκριμένη, η οποία έχει διανύσει 33.000 μίλια (53.000 χλμ.) ζητούνται λιγότερο από τα μισά χρήματα, δηλαδή 105.000 δολάρια (94.158 ευρώ).