Η γκάμα της νεοσύστατης DS (θυγατρικής της Citroen) μεγαλώνει, αυτή τη φορά με την προσθήκη του DS 7, του νέου μεγάλου crossover το οποίο θα πραγματοποιήσει την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα στις 7 Μαρτίου.
Εμφανισιακά το DS 7, μήκους 4,57 μέτρων, ύψους 1,62 μέτρων και πλάτους 1,89 μέτρων, διαθέτει όλα εκείνα τα σχεδιαστικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, όπως τα κάθετα LED φώτα εμπρός στον προφυλακτήρα και η μεγάλη μάσκα με μαύρη γρίλια.
Διαβάστε ακόμη: Αυτό είναι το Alpine A110
Το εσωτερικό ξεχωρίζει για την κεντρική του κονσόλα με τα κουμπιά γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων και την 12ιντση οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, η οποία προβάλει τις πληροφορίες του συστήματος πολυμέσων MirrorScreen. Πάνω ακριβώς από αυτό βρίσκεται ένα ρολόι, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.
Όπως συμβαίνει και με κάθε άλλο μοντέλο της DS, έτσι και το DS 7 προσφέρει διευρυμένες δυνατότητες εξατομίκευσης τόσο στην καμπίνα όσο και στο αμάξωμα. Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών του, η DS ανακοινώνει χωρητικότητα 628 λίτρων.
Κάτω από το καπό του DS 7 θα δούμε το υβριδικό σύστημα E-TENSE, το οποίο απαρτίζεται από βενζινοκινητήρα 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (109 ίππων το κάθε ένα) προσφέροντας έτσι κίνηση και στους δύο άξονες. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς του είναι στα 300 άλογα, ενώ προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (ηλεκτρικό, υβριδικό και συνδυαστικό), και μπορεί να φορτίσει σε 4.30 ώρες από πρίζα οικιακού δικτύου. Η αποκλειστικά ηλεκτρική αυτονομία του είναι στα 60 χιλιόμετρα.
Δείτε επίσης: Αυτό γίνεται όταν τρακάρεις με 200 χλμ./ώρα (+video)
Εκτός από την υβριδική έκδοση, το DS 7 θα έχει φυσικά και συμβατικές εκδόσεις, καθώς πέντε μοτέρ (τρία βενζίνης και δύο πετρελαίου) θα απαρτίζουν την γκάμα των κινητήρων του. Συγκεκριμένα οι εκδόσεις βενζίνης είναι οι THP 225, THP 180 και PureTech 130, ενώ οι πετρελαιοκίνητες είναι οι BlueHDi130 και BlueHDi 180. Όσον αφορά τα κιβώτιά τους, όλες θα συνεργάζονται με αυτόματα κιβώτια οκτώ σχέσεων, ενώ η Puretech 130 θα έχει αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και η BlueHDi130 και τα δύο.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, η DS έχει φροντίσει να εξοπλίσει το DS 7 με όλα τα τελευταία τεχνολογικά καλούδια, όπως αυτόματο παρκάρισμα, νυχτερινή όραση, προειδοποίηση κούρασης οδηγού, ενεργά LED φώτα και ενεργή ανάρτηση η οποία προσαρμόζεται στο οδόστρωμα εμπρός, το οποίο ανιχνεύει μέσω ειδικής κάμερας (συνεργάζεται με τέσσερις αισθητήρες συμπεριφοράς και τρία επιταχυνσιόμετρα).