Ένα μήνα πριν ανοίξει τις πύλες της η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Citroen αποκαλύπτει το CXPERIENCE Concept, το οποίο αποτελεί τον προάγγελο μελλοντικού της μεγάλου μοντέλου. Άλλωστε τα δύο πρώτα γράμματά (CX) του παραπέμπουν στο Citroen CX που είχε παρουσιαστεί το 1974 και ήταν η ναυαρχίδα της γαλλικής μάρκας.
Το μήκους 4,85 μέτρων, πλάτους 2,0 μ., ύψους 1,37 μ. και με μεταξόνιο 3,0 μ. αμάξωμα του CXPERIENCE Concept ξεφεύγει για ακόμα μία φορά από τα κλασικά πρότυπα των μεγάλων σεντάν και διαθέτει δύο όγκους, ενώ χαρακτηρίζεται για τις πολλές καμύλες επιφάνειές του και το αεροδυναμικό του σχήμα. Παράλληλα ξεχωρίζουν η παραδοσιακή μάσκα της Citroen, τα LED φώτα σχήματος V, ο εμπρός προφυλακτήρας με τους αεραγωγούς που ανοίγουν ελεγχόμενα και οι 22 ιντσών ζάντες. Ιδιαίτερα καμπύλο είναι και το τελείωμα του πίσω άκρου με τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα.
Οι πλαϊνές πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά σε γωνία 90 μοιρών, επιτρέποντας ανεμπόδιστη είσοδο στο μινιμάλ και πολύ μοντέρνο εσωτερικό, χάρη και στην απουσία μεσαίων κολονών. Στην καμπίνα ξεχωρίζει ο συνδυασμός ξύλου με κίτρινες επενδύσεις, το τετραγωνισμένο τιμόνι και οι οθόνες στο ταμπλό, από όπου γίνεται ο έλεγχος των διάφορων λειτουργιών του αυτοκινήτου. Παράλληλα, προσφέρει υψηλά επίπεδα ανέσεων, τομέας όπου η Citroen έχει μακρόχρονη παράδοση, ενώ είναι σχεδιασμένο και με βάση το πρόγραμμα Citroen Advanced Comfort.
Την κίνηση του CXPERIENCE Concept αναλαμβάνει ένα plug-in hybrid σύνολο του ομίλου PSA. Ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει μεταξύ 150 και 200 ίππους και έως 80 kW (109 hp) επιπλέον ενέργεια από τον ηλεκτροκινητήρα (συνδυαστική ισχύ έως 300 ίππων). Το πρωτότυπο αυτό μεγάλο Citroen μπορεί να κινηθεί σε αποστάσεις έως 60 χιλιομέτρων με την χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής ενέργειας.
Το plug-in hybrid σύστημα περιλαμβάνει ακόμα μια μπαταρία 3 kWh, η οποία μπορεί να φορτίσει σε 4μιση ώρες σε οικιακή πρίζα ή σε λιγότερο από 2μιση ώρες σε ταχείας φόρτισης. Επίσης, το 8τάχυτο ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι τοποθετημένο εγκάρσια μεταξύ του θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα και η μπαταρία βρίσκεται κάτω από την καμπίνα στον πίσω άξονα.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: