Το δεύτερης γενιάς νέο Aveo παρουσιάζεται πιο ανταγωνιστικό και σύγχρονο από ποτέ άλλοτε σε μια κατηγορία (αυτή των μικρών) με ιδιαίτερα ισχυρούς αντιπάλους. Καταρχήν, το πρώτο πράγμα που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η εξωτερική του σχεδίαση. Το νέο μικρό Chevrolet δείχνει αρκετά δυναμικό και συμπαγές, ενώ το μήκος του έχει ξεπεράσει τα 4 μέτρα. Από τα πιο ξεχωριστά αισθητικά του γνωρίσματα είναι η δυναμική μάσκα, η οποία πλαισιώνεται από τα ανεξάρτητα ζεύγη των στρογγυλών φωτιστικών σωμάτων, οι έντονες νευρώσεις στο πλαϊνό του μέρος και τα πίσω «σμιλευτά» φωτιστικά σώματα. Από πλευράς εκδόσεων εκτός από τον 1.400άρη κινητήρα προσφέρεται και με 1.3 ντίζελ 95 ίππων, ενώ οι τιμές του με προσφορά και απόσυρση ξεκινούν από μόλις 9.900 ευρώ με ικανοποιητικό εξοπλισμό. Επίσης άξια αναφοράς είναι η άριστη επίδοσή του στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, αφού απέσπασε από τις υψηλότερες στην κατηγορία του βαθμολογίες στην προστασία ενηλίκων, παιδιών και στα συστήματα ασφαλείας.
Ικανοποιητικής απόδοσης ο κινητήρας των 100 ίππων
Ο νέος 1.4 λτ. κινητήρας απόδοσης 100 ίππων με τους διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων παρουσιάζει σχετικά ικανοποιητικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ ανεβάζει ρυθμούς κυρίως από τις μεσαίες στροφές και άνω. Ωστόσο στις υψηλότερες χάνει την απόδοσή του και παράγει αισθητό θόρυβο, ο οποίος γίνεται αντιληπτός από τους επιβάτες. Όσον αφορά στις επιταχύνσεις που προσφέρει αυτές από στάση είναι καλές, όχι όμως και οι ρεπρίζ λόγω της απόδοσης της ροπής σε υψηλές στροφές (130 Nm στις 4.000 σ.α.λ.) και των μακριών σχέσεων μετάδοσης του κατά τ’άλλα θετικού σε αίσθηση 5τάχυτου κιβωτίου.
Πολύ μοντέρνο, καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο εσωτερικό
Όπως είδαμε αρχικά στο Spark έτσι και στο νέο μικρό Chevrolet ο πίνακας οργάνων θυμίζει μοτοσικλέτας, το τιμόνι και κάποια χειριστήρια είναι ίδια με άλλων μοντέλων της Chevrolet, καθώς και της «ομόσταυλης» Opel Επίσης, ο μοντέρνος και ευχάριστος διάκοσμος τονίζεται από τη διχρωμία γκρι – μαύρου στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και από το σατινέ ανθρακί που συναντάται στην κονσόλα, στον πίνακα οργάνων και στους στρογγυλούς αεραγωγούς. Αισθητή βελτίωση έχει σημειωθεί και στην ποιότητα με τις σκληρές πλαστικές επιφάνειες να δείχνουν συμπαγείς και με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή. Πολύ καλές με την σειρά τους είναι η εργονομία και η θέση οδήγησης, ενώ την πρακτικότητα ενισχύουν οι αρκετές θήκες. Στα «συν» του εσωτερικού συγκαταλέγονται και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, όπως και ο χώρος αποσκευών των 290 λτ., τιμή που είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Ασφαλές και άνετο στην οδήγηση
Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι και η οδική συμπεριφορά του νέου Chevrolet Aveo 1.4, το οποίο βασίζεται σε καινούργια πλατφόρμα, διαθέτει πιο στιβαρό πλαίσιο, έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια, καθώς και πιο «καλορυθμισμένες» αναρτήσεις. Τα πρώτα θετικά στοιχεία που εισπράττει ο οδηγός είναι η φιλικότητα στους χειρισμούς, η σιγουριά που αποπνέει και η πολύ καλή προσφερόμενη άνεση. Η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες είναι αρκετά καλή ακόμα σε σβέλτους ρυθμούς, ενώ σε μια απότομη επιβράδυνση τα φρένα παρουσιάζονται αποτελεσματικά. Στις στροφές το αμάξωμά του εμφανίζει λογικές κλίσεις και περιορισμένη υποστροφή, η οποία εξαλείφεται πλήρως με την ενεργοποίηση του ESP. Το τιμόνι από την πλευρά του με την ηλεκτρική υποβοήθηση εμφανίζει καλή αμεσότητα και «ζύγισμα» στην ευθεία, ωστόσο έχει ελαφριά αίσθηση στις στροφές.
(+) Δυναμική και νεανική σχεδίαση αμαξώματος – εσωτερικού, άνετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης
(-) Απόδοση ροπής σε υψηλές στροφές, ελαφριά αίσθηση τιμονιού στις στροφές