29/04/2014
Share :
Η BMW ανακοίνωσε πλήρη στοιχεία για το νέο πρωτοποριακό σπορ plug-in υβριδικό μοντέλο της i8 μαζί με νέες φωτογραφίες, το οποίο εντυπωσιάζει τόσο με την σχεδίασή του όσο και με τις τεχνικές του προδιαγραφές και τα «εξωτικά» υλικά και μέθοδο παραγωγής (δείτε εδώ). Το 2+2 θέσεων αμάξωμα του BMW i8 είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα, αλουμίνιο και συνθετικά υλικά, διατηρώντας χαμηλά το συνολικό του βάρος προς όφελος των επιδόσεων, αφού ο θερμικός του κινητήρας έχει χωρητικότητα μόλις 1.5 λίτρων, όμως αποδίδει 231 ίππους.
Πιο αναλυτικά:
Θερμικός κινητήρας | |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) | 1.499 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 3/12 |
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 231/5.800 |
Ροπή (Nm σ.α.λ.) | 320/3.700 |
Ηλεκτροκινητήρας | |
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 131/4.800 |
Ροπή (Nm σ.α.λ.) | 250/0 |
Συνδυαστική ισχύς (hp) | 362 |
Επιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,4 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 2,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 |
Τελ. ταχ. με ηλετροκινητήρα (χλμ./ώρα) | 120 |
Αυτονομία με δεξαμενή 30/42 λτ. (χλμ.) | 440/600 |
Αυτονομία με ηλεκ. ενέργεια (χλμ.) | 37 |
Κατανάλωση | |
Μεικτή (λτ./100 χλμ.) | 2,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 49 |
Ηλεκτρική ενέργεια (kWh/100 χλμ.) | 11,9 |
Διαστάσεις – Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 4.689 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.942 |
Ύψος (χλστ.) | 1.293 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.800 |
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) | 117 |
Βάρος (κιλά) | 1.485 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 154 |
Μετάδοση | |
Κίνηση εμπρός | Μέσω του ηλεκτροκινητήρα |
Κίνηση πίσω | Μέσω του θερμικού κινητήρα |
Ταχύητες | 6 (auto) |
Ταχύτητες για ηλεκτροκινητήρα | 2 (auto) |
Αναρτήσεις – Τροχοί – Φρένα | |
Εμπρός ανάρτηση | Αλουμινίου με διπλούς συνδέσμους |
Πίσω ανάρτηση | Αλουμινίου με 5πλούς συνδέσμους |
Εμπρός ελαστικά | 195/50 R20 |
Πίσω ελαστικά | 215/45 R20 |
Εμπρός φρένα | 4πίστονα 340×29,2 χλστ. |
Πίσω φρένα | 340×19,2 χλστ. |
Τα κλασικά αγωνιστικά Toyota θα επιστρέψουν στη δράση «Νεκροταφείο» με Mazda RX-7 στην Ιαπωνία (video)