Τα πρώτα επίσημα στοιχεία ανακοινώνει η BMW για το νέο σπορ υβριδικό 2+2 θέσεων μοντέλο της, μαζί με φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά. Εξωτερικά η BMW i8, παρά το βαρύ καμουφλάζ δείχνει την δυναμική της σιλουέτα, ωστόσο για το εσωτερικό δεν υπάρχει ακόμα καμία φωτογραφία. Μεγάλο όμως ενδιαφέρον παρουσιάζει σε τεχνικό επίπεδο, καθώς η BMW ανακοινώνει όλα τα στοιχεία.
Το μακρύ, πλατύ και πολύ χαμηλό αμάξωμα της BMW i8 (μήκους 4.689 χλστ., πλάτους 1.942 χλστ., ύψους 1.293 χλστ. και με μεταξόνιο 2.800 χλστ.), ζυγίζει 1.490 κιλά και έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26. Για την κατασκευή του αυτοκινήτου έχει γίνει ευρεία χρήση ανθρακονήματος και αλουμινίου, όπως και στη μικρή ηλεκτρική BMW i3 που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Από ελαφριά υλικά είναι κατασκευασμένα και τμήματα της ανάρτησης με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
Για την κίνηση των πίσω τροχών υπάρχει ο νέος τοποθετημένος στον πίσω άξονα 3κύλινδρος TwinPower Turbo των 1.499 κ.εκ. με απόδοση 231 ίππων και 320 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (τοποθετημένο εμπρός για την κίνηση των εμπρός τροχών) απόδοσης 131 ίππων και 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 362 ίππους και 570 Nm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ του αμαξώματος.
Η BMW i8 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά και με την ηλεκτρική ενέργεια για αποστάσεις έως 35 χιλιόμετρα και φορτίζει από οικιακή πρίζα 220 volt σε χρόνο μόλις μιάμισης ώρας. Από πλευράς επιδόσεων, το νέο σπορ υβριδικό μοντέλο της BMW επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα (120 χλμ./ώρα στην ηλεκτρική λειτουργία), ενώ η αυτονομία αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα. Όσο για την κατανάλωση η BMW i8 χρειάζεται μόλις 2,5 λτ./100 χλμ. βενζίνης και εκπέμπει 59 γρ./χλμ. CO2.