Η επόμενη BMW Σειρά 2 θα παραμείνει πισωκίνητη

Η BMW θα διατηρήσει τελικά την κίνηση στους πίσω τροχούς στο μικρότερο κουπέ της, αφού όπως επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η επόμενη Σειρά 2 (κουπέ και κάμπριο) δεν θα ακολουθήσει το δρόμο της προσθιοκίνησης, όπως θα συμβεί με τη νέα Σειρά 1.


Σύμφωνα λοιπόν με δηλώσεις του Dr. Klaus Frolich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW, η νέα BMW Σειρά 2 που θα δούμε στην αγορά το 2020, θα κρατήσει το πισωκίνητο set-up της για να διατηρήσει ανόθευτα τα σπορ χαρακτηριστικά της.

Άλλωστε, πάνω στη Σειρά 2 κουπέ βασίζεται και η κορυφαία BMW M2, κάτι που συνάγεται ότι είναι μάλλον αταίριαστο σε μια BMW M να είναι προσθιοκίνητη.

Διαβάστε ακόμα: Έρχεται η πιο… τρελή BMW M που φτιάχτηκε ποτέ!

Σε αντίθεση τώρα με τη μικρότερη κουπέ BMW, η νέα BMW Σειρά 1 που αναμένεται να λανσαριστεί λίγο νωρίτερα, θα έρθει για πρώτη φορά με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αφού θα βασιστεί πάνω στη νεότερη UKL πλατφόρμα της γερμανικής εταιρείας.

Θυμίζουμε ότι το πάτωμα αυτό βρίσκεται ήδη στις BMW Σειρά 2 Active Tourer και BMW X1 (όπως και σε όλα τα MINI), κάτι που σημαίνει ότι όταν λανσαριστεί στην αγορά και η προσθιοκίνητη Σειρά 1, η Σειρά 2 (κουπέ και κάμπριο) θα είναι η μοναδική compact BMW με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Διαβάστε ακόμα: Επικές κόντρες μεταξύ BMW M2, M4, M5 και M6 (video)


Get it on Google Play Download on the App Store