H BMW παρουσίασε στην έκθεση Παρισιού του 2012 ένα νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο, το Concept Active Tourer, το οποίο όπως αναφέρει ο κατασκευαστής του «είναι το πρώτο μοντέλο της premium μικρομεσαίας κατηγορίας που συνδυάζει την άνεση και την ευρυχωρία με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το στιλ». Εξωτερικά την σπορτίφ εικόνα του αμαξώματός του (μήκους 4,35 μ., πλάτους 1,83 μ., ύψους 1,56 μ. και με μεταξόνιο 2,67 μ.) τονίζουν η επιθετική του όψη, τα έντονα νεύρα, τα LED φωτιστικά και οι μεγάλοι τροχοί των 20 ιντσών.
Περνώντας στο φουτουριστικό εσωτερικό της BMW Concept Active Tourer, τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι ο συνδυασμός της πολυτέλειας με την υψηλή τεχνολογία. Η καμπίνα των επιβατών δε διαφοροποιείται από τη σχεδιαστική λογική της BMW, αναδεικνύοντας από την πρώτη στιγμή την τεχνολογική αρτιότητα και την πολυτέλεια που διαθέτει. Ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, το νέας γενιάς Head up Display,το ολοκληρωμένο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας και η πανοραμική γυάλινη οροφή με την ρυθμιζόμενη φωτεινότητα μέσω της τεχνολογίας Suspended Particle Device (SPD) αποτελούν ορισμένα από τα highlights.
Το ντεμπούτο του κάνει και το plugin υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα νέο 3κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων TwinPower και έναν ηλεκτροκινητήρα που παίρνει ενέργεια από ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου. Η συνολική ισχύς είναι μεγαλύτερη από 190 ίππους και η ροπή φτάνει 200 Nm, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 8 δλ. και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Πρόσθετα, μέσω του υβριδικού συστήματος η Concept Active Tourer είναι ικανή να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για αποστάσεις έως 30 χιλιόμετρα, ενώ σε ρεαλιστικές συνθήκες η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 2,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 κάτω από 60 γρ./χλμ.