Το Audi S1 αποτελεί ένα από τα πιο «καυτά» μικρά αυτοκίνητα, χάρη στο συνδυασμό του δυνατού κινητήρα και της τετρακίνησης quattro. O 2.0 TFSI των 231 ίππων και 370 Nm ροπής επιταχύνει το βάρους 1.315 κιλών αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Ισχυρότερο RS 1 τελικά το πιθανότερο είναι να μην υπάρξει, ωστόσο την λύση δίνουν βελτιωτές μέσω διαφόρων αναβαθμίσεων, όπως είναι η B&B Automobiltechnik. Η εν λόγω γερμανική εταιρία ανεβάζει σημαντικά την απόδοση στους 380 ίππους και 540 Nm ροπής, έναντι του ποσού των 12.950 ευρώ (στη Γερμανία). Η μετατροπή περιλαμβάνει νέο τούρμπο και intercooler, νέο σωλήνα τούρμπο και σπορ καταλύτη, νέα εισαγωγή αέρα, σπορ συμπλέκτη, αύξηση της πίεσης του τούρμπο κατά 0,25 bar κ.λπ.
Το πανίσχυρο S1 των 380 ίππων επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 285 χλμ./ώρα. Σίγουρα πολύ ενδιαφέρον θα είχε να υπήρχαν και επιδόσεις εν κινήσει του βελτιωμένου μοντέλου συγκριτικά με εκείνες του εργοστασιακού.
Για όσους πάλι ικανοποιούνται με λιγότερη απόδοση, υπάρχει η επιλογή με τους 354 ίππους και 515 Nm ροπής (8.940 ευρώ), το stage 2 με 326 ίππους και 475 Nm ροπής (3.950 ευρώ) και το πρώτο στάδιο αναβάθμισης στους 310 ίππους και 450 Nm ροπής (1.498 ευρώ) και η πιο «απλή» βελτίωση στους 286 ίππους και 425 Nm ροπής (998 ευρώ).