Οι βελτιωτές μπορεί να επικεντρώνονται στην αναβάθμιση κυρίως νέων αυτοκινήτων, όμως κάποια παλαιότερα σπορ μοντέλα συγκεντρώνουν ακόμα αρκετό ενδιαφέρον και σηκώνουν αρκετές μετατροπές. Κάτι τέτοιο ισχύει και για το τέταρτης γενιάς Volkswagen Golf R32, το οποίο από το εργοστάσιο εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα V6 3.2 λτ. ισχύος 241 ίππων και 320 Nm ροπής. Ισχύς, η οποία είναι χαμηλή για τα σημερινά δεδομένα των σπορ μικρομεσαίων χάτσμπακ με τα turbo downsized μηχανικά σύνολα (το νέο VW Golf R 2.0 TSI αποδίδει 300 PS), ωστόσο προσέφερε πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και τελική ταχύτητα 247 χλμ./ώρα).
Η HPerformance εξέλιξε ένα νέο κιτ αναβάθμισης για το Golf IV R32, το οποίο περιλαμβάνει προσθήκη τούρμπο και αλλαγή της χαρτογράφησης του κινητήρα, ανεβάζοντας την ισχύ του στους 550 ίππους και 730 Nm ροπής, που στέλνονται σε όλους τους τροχούς μέσω της τετρακίνησης 4MOTION. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, όμως με τη διπλάσια και άνω ισχύ θα προσφέρει και αντίστοιχα υψηλές επιταχύνσεις.
Επιπλέον περιλαμβάνει και άλλες βελτιώσεις, όπως νέα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, ζάντες 19 ιντσών, μεγαλύτερα εμπρός φτερά, νέο εναλλάκτη αέρα λαδιού, αλλαγμένη εξάτμιση με απολήξεις διαμέτρου 90 χλστ. και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίεση του τούρμπο. Το συνολικό κόστος για όλες αυτές τις μετατροπές ανέρχεται στις 35.000 ευρώ.