Abarth 500 Romeo Ferraris Cinquone 1.4 T-Jet 248 HP!


Η ιταλική εταιρεία Romeo Ferraris παρουσιάζει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής Cinquone, το οποίο βασίζεται στο Abarth 500 αλλά διαθέτει πάρα πολλές βελτιώσεις και αλλαγές. Το μίνι μοντέλο με την πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση διαθέτει αντίστοιχο bodykit με εκείνο του αγωνιστικού πρωτότυπου μοντέλου που τρέχει στους αγώνες Italian Endurance Touring Car Championship. Αυτό περιλαμβάνει πλατύτερα μετατρόχια, νέο καπό από ανθρακόνημα, νέους προφυλακτήρες, προσθήκες στα μασπιέ, ή ακόμα και πλήρες σετ τμημάτων από ανθρακόνημα.

Ο 1.4 T-Jet κινητήρας που το εφοδιάζει διατίθεται σε τρεις διαφορετικές αποδόσεις με 160 ίππους και 230 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ.), 210 ίππους και 310 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.) και με 248 ίππους (Corsa). Στις δύο ισχυρότερες εκδόσεις αναβαθμίζεται το turbo, τα μπεκ, η αντλία βενζίνης και ολόκληρο το σύστημα εξάτμισης με τις ρυθμιζόμενες βαλβίδες ήχου για λιγότερο ή περισσότερο θόρυβο.

Η κορυφαία έκδοση των 248 ίππων και 330 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Εκτός από τον κινητήρα αλλαγές έχουν γίνει στην ανάρτηση με την τοποθέτηση νέων αμορτισέρ με ρυθμιζόμενο ύψος και ελατηρίων, ενώ για το πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα φροντίζουν οι δίσκοι της Brembo διαμέτρου 305 χλστ. εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και οι 204 χλστ. δίσκοι πίσω.

Στο εσωτερικό όλες σχεδόν οι επιφάνειες είναι καλυμμένες με αλκαντάρα, έχουν τοποθετηθεί νέα καθίσματα, νέο τιμόνι και πολλά πλαστικά μέρη έχουν αντικατασταθεί από ανθρακόνημα. Επιπλέον υπάρχει και η πιο extreme 2θέσια εκδοχή με καθίσματα μπάκετ της Recaro, παράθυρα από plexiglass, χωρίς air condition και ηχοσύστημα και με νέες επενδύσεις των θυρών, που μαζί με το εμπρός και πίσω καπό από ανθρακόνημα μειώνεται το βάρος από τα 1.030 κιλά στα 970 κιλά.

Get it on Google Play Download on the App Store