Βέβαια όπως σε πολλά σπορ αυτοκίνητα, έτσι και για το συγκεκριμένο οι βελτιωτές προσφέρουν διάφορα πακέτα αναβάθμισης του κινητήρα, αλλά και των περιφερειακών μερών και συστημάτων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η Β&Β Automobiltechnik ανεβάζει την ισχύ του 2.0 TSI στους 480 ίππους και 620 Nm ροπής (ισχύει και για το Golf GTI Clubsport των 265 ίππων). Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα καταιγιστικές, αφού επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ., από 0-200 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. (έναντι 22,5 δλ.) και η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 285 χλμ./ώρα.
Το κόστος της βελτίωσης φτάνει τα 12.950 ευρώ και περιλαμβάνει νέα τουρμπίνα, καινούργια εισαγωγή, νέα αντλία καυσίμου και μπεκ, αλλά και μια νέα, κομπλέ εξάτμιση με σπορ καταλύτη. Παράλληλα υπάρχουν και πιο οικονομικά στάδια βελτίωσης με 360 ίππους και 460 Nmροπής (1.298 ευρώ), 385 ίππους και 489 Nmροπής (3.950 ευρώ) και 430 ίππους με 550 Nmροπής (7.950 ευρώ).
Δείτε ακόμα: O Oettinger βελτιώνει τα VW Golf GTI, GTD και R (+video)
Επιπλέον των παραπάνω, η B&B Automobiltechnik προσφέρει και κάποιες βελτιώσεις στην ανάρτηση, με νέο κιτ ελατηρίων που μειώνουν αρκετά (30 χλστ.) την απόσταση από το έδαφος, αλλά και με νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ KW V3. Υπάρχουν τέλος νέοι, πιο μεγάλοι (345 χλστ.) δίσκοι για τα φρένα, ενώ για ακόμη καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμ, μπορούν να τοποθετηθούν δίσκοι 370 χλστ., όμως σε αυτή την περίπτωση απαιτούνται ζάντες από 19 ίντσες και πάνω.