Ο 3.0 λτ. 6κύλινδρος M TwinPower Turbo κινητήρας των 431 ίππων και 550 Nm ροπής, αποδίδει κατόπιν βελτιώσεων 700 ίππους και 860 Nmροπής. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο πανίσχυρο μοτέρ περιλαμβάνουν δύο νέες τουρμπίνες που δουλεύουν έως τα 2,3 bar, κιτ ψεκασμού αιθανόλης, εισαγωγή από ανθρακόνημα και σύστημα εξάτμισης της Akrapovic. Για όσους πάλι δε χρειάζονται καθημερινά όλη αυτή την ισχύ, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής διαφόρων επιπέδων απόδοσης μέσω ενός μπουτόν. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η M4R επιταχύνει από 100-200 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα.
Δείτε ακόμα: Υπερ-κόντρα ανάμεσα σε 12 σπορ αυτοκίνητα!
Εκτός από τον κινητήρα, απαραίτητες βελτιώσεις έχουν γίνει στις αναρτήσεις και στα φρένα. Η M4R εξοπλίζεται με αμορτισέρ Bilstein B16 EDC, με ενισχυμένο συμπλέκτη από την Dodson Motorsport και με νέο σύστημα φρένων με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 392 χλστ. και με 4πίστονες πίσω με δίσκους 380 χλστ.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι και η εξωτερική εμφάνιση της κορυφαίας μεσαίας κουπέ BMW, μέσω της τοποθέτησης αεροδυναμικών βοηθημάτων από ανθρακόνημα και των αυτοκόλλητων τρικολόρε ταινιών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η μπαγκαζιέρα οροφής από ανθρακόνημα, η οποία είναι σχεδιασμένη για ταχύτητες έως 300 χλμ./ώρα.