Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης κάνει το νέο και πολύ «αεράτο» Audi R8 Spyder V10, το οποίο προσφέρει τις υψηλές επιδόσεις και τα σπορ χαρακτηριστικά του Audi R8 Coupe, συν την αίσθηση ελευθερίας της ανοιχτής οροφής. Αυτή αποτελείται από ύφασμα και ανοίγει ή κλείνει σε 20 δευτερόλεπτα και εν κινήσει μέχρι τα 50 χλμ./ώρα μέσω ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού.
Το διθέσιο αμάξωμά του ζυγίζει 1.612 κιλά και είναι κατασκευασμένο στο μεγαλύτερο ποσοστό του από αλουμίνιο (Audi Space Frame) με ενισχύσεις από ανθρακόνημα. Τα αλουμινένια τμήματά του συνθέτουν το 79,6% του βάρους του πλαισίου. Αυτό ζυγίζει 208 κιλά και η στρεπτική του ακαμψία έχει αυξηθεί περισσότερο από 50% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
Στο πίσω μέρος του νέου Audi R8 Spyder «χτυπά» ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας των 5.2 λτ., ισχύος 540 ίππων και 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 318 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Audi ανακοινώνει 11,7 λτ./100 χλμ. και 277 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
O 10κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο S tronic, που στέλνει τη δύναμη σε όλους τους τροχούς μέσω της τετρακίνησης quattro με τον ηλεκτρουδραϋλικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη στον εμπρός άξονα. Ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, η ροπή μπορεί να μεταφερθεί έως 100% στον εμπρός ή τον πίσω άξονα.
Η παραγωγή του νέου Audi R8 Spyder γίνεται σε μεγάλο βαθμό στο χέρι σε ένα εργοστάσιο κοντά στο Neckarsulm. Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι αναμενόμενα υπερπλήρης, ενώ ο εν δυνάμει αγοραστής του μπορεί να προσαρμόσει τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό με τις ατομικές προτιμήσεις του και φυσικά με το ανάλογο κόστος. Ενδεικτικά διατίθενται αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνημα και προβολείς υψηλής τεχνολογίας λέιζερ.