Το μεγάλο σπορ SUV μήκους 4,88 μ., πλάτους 1,93 μ. και ύψους μόλις 1,54 μ. με τη δυναμική εμφάνιση και τον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,27) βασίζεται στη δεύτερης γενιάς πλατφόρμα πλατφόρμα MLB evo, στην οποία βασίζεται το Audi e‑tron quattro concept, καθώς και η Bentley Bentayga. Στην οροφή του h-tron quattro έχουν τοποθετηθεί συλλέκτες ηλιακής ενέργειας, ενώ σε συνδυασμό και με την αντλία θερμότητας για τον κλιματισμό του εσωτερικού παράγονται μέχρι 320 watt, που ισοδυναμούν με 1.000 χλμ. σε ετήσια βάση.
Κάτω από το αμάξωμα του h-tron quattro υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας τεχνολογίας κυψελών καυσίμου ισχύος 110 kW (150 PS), τρεις δεξαμενές υδρογόνου κατασκευασμένες από πολυαμίδιο με ανθρακόνημα και ίνες γυαλιού και μια βοηθητική μπαταρία ιόντων λιθίου βάρους κάτω των 60 κιλών που παρέχει ισχύ έως 110 kW (150 PS). Με 550 Nm ροπής, το μεγάλο SUV επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.
Στον εμπρός άξονα ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 90 kW (122 PS) και στον πίσω άξονα το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 140 kW (190 PS). Η αυτονομία του h-tron quattro με ένα πλήρες γέμισμα των δεξαμενών υδρογόνου που διαρκεί τέσσερα λεπτά φτάνει τα 600 χλμ. και καταναλώνει περίπου ένα κιλό υδρογόνου για κάθε 100 χλμ.