Η Audi αποκάλυψε την κορυφαία έκδοση του νέου οικογενειακού της… supercar, του RS 6 Avant, το οποίο τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V8 4.0 TFSI κινητήρα ισχύος 560 ίππων και 700 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει το μεγάλο στέισον βάγκον αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ., του χαρίζει τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα (με το πακέτο Dynamic plus) και σύμφωνα με την Audi «καίει» 9,8 λτ./100 χλμ. Μάλιστα η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει ένα σπορ… βρυχηθμό σε συνδυασμό και με τα πτερύγια που έχουν τοποθετηθεί στην εξάτμιση. Παράλληλα ο V8 4.0 TFSI κινητήρας διαθέτει το σύστημα ενεργής διαχείρισης των κυλίνδρων COD (cylinder on demand) με αποτέλεσμα σε νορμάλ συνθήκες κίνησης θα δουλεύει με τους 4 κυλίνδρους και στην πλήρη επιτάχυνση να ενεργοποιούνται και οι 8 κύλινδροι.
Η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς (quattro) γίνεται μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου-σειριακού κιβωτίου tiptronic με τις 2 τελευταίες σχέσεις να είναι overdrive. Όσον αφορά στο σύστημα μόνιμης 4κίνησης quattro διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, το οποίο ρυθμίζει τη δύναμη που μεταφέρεται μεταξύ των πίσω τροχών. Επιπλέον το νέο RS 6 Avant είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς “RS” που εφοδιάζεται στάνταρ με ειδικά ρυθμισμένη αερανάρτηση, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20 χλστ. και ρυθμίζει την σκληρότητά της ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, ενώ υπάρχει και η επιλογή της σπορ ανάρτησης DRC (Dynamic Ride Control). Την πέδηση του νέου RS 6 Avant αναλαμβάνουν τα 4 μεγάλης διαμέτρου δισκόφρενα με τα εμπρός να είναι 6πίστονα 390 χλστ. ή προαιρετικά κεραμικά διαμέτρου 420 χλστ.
Το όλο σύνολο συμπληρώνουν οι ζάντες των 20 ιντσών (προαιρετικά 21 ιντσών), το ελαφρύτερο κατά 100 κιλά αμάξωμα με την έντονα δυναμική παρουσία, τα πακέτα εξωτερικής αναβάθμισης “Matte Aluminium” ή “Carbon”, το flat-bottomed τιμόνι, το shift light, οι επενδύσεις αλουμινίου ή ανθρακονήματος, τα σπορ καθίσματα, το ηχοσύστημα Bang & Olufsen των 1.200 watt κ.α.