Τα κορυφαία στην γκάμα μοντέλα της Audi, δεν είναι άλλα από τα «RS», τα οποία προσφέρονται σε διάφορους τύπους αμαξωμάτων. Αυτά είναι τα RS 3 Sportback, RS 3 Sedan, RS 5 Coupe, RS 6 Avant, RS 7 Sportback, RS Q3, TT RS Coupe και TT RS Sportback.
Όλα αυτά τα Audi RS διαφέρουν σε ιπποδυνάμεις, επιδόσεις κ.ο.κ., ωστόσο έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Κανένα από αυτά δεν εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά μόνο με αυτόματο (S tronic ή tiptronic). Γιατί όμως η Audi έχει «εγκαταλείψει» το μηχανικό κιβώτιο στα κορυφαία της μοντέλα, αλλά ούτε στο μέλλον θα υπάρξει χειροκίνητο μοντέλο RS;
Δείτε ακόμα: Τα δύο πράγματα που δεν θα δούμε ποτέ στις νέες BMW M
Γεγονός το οποίο επιβεβαίωσε ο Stephan Reil, επικεφαλής της έρευνας και ανάπτυξης της Audi Sport GmbH. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι αυτή η κίνηση έχει γίνει λόγω των πολύ χαμηλών πωλήσεων των Audi RS με μηχανικό κιβώτιο. Ενδεικτικά ανέφερε ότι το ποσοστό αυτών που αγόρασαν χειροκίνητο Audi TT RS κατά τα δύο πρώτα χρόνια παραγωγής του, ανήλθε στο μόλις 10%. Έτσι δεν ήταν κερδοφόρο για τη μάρκα να αναπτύξει ένα σπορ αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο.
Παράλληλα, ο Stephan Reil δήλωσε ότι: «Όταν κοιτάξει κανείς τέτοια αποτελέσματα πωλήσεων, σύντομα θα έρθει στο συμπέρασμα ότι αυτό δεν είναι κερδοφόρο να αναπτύξει ένα σπορ αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο. Συμφωνώ ότι ο ρομαντισμός δεν πρέπει να απορρίπτεται, όμως πρέπει να αποδεχτούμε το γεγονός ότι ένα σύγχρονο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων βελτιώνει τις επιδόσεις, μειώνει την κατανάλωση και δεν υποβαθμίζει την ευχαρίστηση της σπορ οδήγησης.»
Δείτε ακόμα: Τούρμπο σε κάθε κύλινδρο