Η Audi παρουσίασε τη νέα σειρά σπορ αξεσουάρ Audi Sport Performance για τα Audi TT και R8, που θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη του καλοκαιριού προσφέροντας στα κουπέ της εταιρείας μια πιο σπορ και με αγωνιστικά στοιχεία εμφάνιση, εσωτερικό αλλά και οδική συμπεριφορά.
Ξεκινώντας με την ανάρτηση, η Audi προσφέρει την επιλογή για ρυθμιζόμενη ανάρτηση 2 ή 3 σημείων για τα δύο μοντέλα, που συνδυάζεται με νέες ζάντες 20 ιντσών σε μαύρο χρώμα. Οι ζάντες μειώνουν κατά 7,2 κιλά το βάρος στο TT και κατά 8,0 κιλά στο R8. Ειδικά για το TT με την τετρακίνηση quattro, υπάρχει και μια νέα μπάρα ενίσχυσης στον πίσω άξονα, που βελτιώνει το κράτημα του πίσω μέρους.
Ενισχυμένα είναι και τα φρένα με σπορ τακάκια και δαγκάνες σε κόκκινο χρώμα, που κατασκευάζονται από τιτάνιο στο Audi R8, μειώνοντας κατά 2,2 κιλά το βάρος του. Αντίστοιχες ενισχύσεις έχουμε και στους δίσκους των φρένων, αλλά και στο σύστημα ψύξης.
Αναβαθμίσεις προσφέρονται και στο σύστημα εξατμίσεων, με την κορυφαία Akrapovic να έχει ετοιμάσει ένα νέο σύστημα τιτανίου για το TT S και το TT RS, ενώ ειδικά για το TT RS έχει αυξηθεί και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου στα 280 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά στις εμφάνισή τους, υπάρχει η επιλογή για νέα αεροδυναμικά εξελιγμένα bodykit, που τονίζουν και την εμφάνιση των δύο μοντέλων. Ειδικά πάντως για την αεροδυναμική, το bodykit του R8 αυξάνει κατά 100 κιλά την κάθετη δύναμη στις πολύ υψηλές ταχύτητες (π.χ. 250 κιλά στα 330 χλμ./ώρα) ή την διπλασιάζει στις μεσαίες (π.χ. 52 κιλά στα 150 χλμ./ώρα), μεγιστοποιώντας την πρόσφυση. Όλα τα τμήματα κατασκευάζονται από ειδικό πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).
Αναβαθμίσεις έχουμε και στο εσωτερικό, εκεί όπου συναντούμε νέο σπορ τιμόνι με αλκαντάρα, ανθρακονημάτινα paddles για το 7τάχυτο S-tronic, αλλά και πίσω rollbar στο TT από CFRP στη θέση των καθισμάτων που μειώνει κατά 20 κιλά το βάρος και βελτιώνει την ακαμψία κατά το στρίψιμο.
Διαβάστε ακόμα:
Πόσο κοστίζει το «καυτό» Audi RS 5 στη χώρα μας;
Στην παραγωγή το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Audi e-tron Sportback των 503 ίππων