Στο περίπτερο της Alfa Romeo στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τα φώτα της δημοσιότητας συγκεντρώνει η νέα 4C Spider, η οποία συνδυάζει την ευχαρίστηση της οδήγησης ενός αυτοκινήτου με ανοιχτή οροφή με την σπορτίφ αίσθηση και τα μινιμαλιστικά χαρακτηριστικά της 4C Coupe.
Το ανοιχτό αυτοκίνητο ξεχωρίζει με το υπερελαφρύ μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά της F1, ενώ τα εμπρός και πίσω τμήματα του σασί και το πλαίσιο στήριξης του κινητήρα είναι από αλουμίνιο. Για να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, χρησιμοποιήθηκε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα για το παρμπρίζ, ενώ ένα αλουμινένιο ρόλμπαρ προσφέρει σημεία στήριξης για το πίσω καπό. Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βελτιστοποίησαν ακόμα και το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα, χρησιμοποιώντας 10% πιο λεπτό γυαλί για τη μείωση του βάρους κατά 15%.
Η προηγμένη τεχνολογία, η οποία περιλαμβάνει τον εξολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.750 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό, intercooler και διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 257 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, πλευρική επιτάχυνση 1,1 g και επιβράδυνση 1,25 g στο φρενάρισμα.
Οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τα γόνατα ΜακΦέρσον πίσω είναι κατασκευασμένες από υψηλής αντοχής χάλυβα και αλουμίνιο. Γι’ αυτούς που θέλουν το μέγιστο στο κράτημα, θα είναι διαθέσιμο ένα κιτ ανάρτησης (Track Package) με υψηλής απόδοσης αμορτισέρ, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδους και μεγαλύτερους τροχούς. Το σύστημα των φρένων έχει 4 αεριζόμενους διάτρητους δίσκους, με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στους μπροστινούς τροχούς, προσφέροντας επιβράδυνση φρεναρίσματος 1,25 g.