Η ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo φέρει αλλαγές στην εμφάνιση, εκσυγχρονισμένα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας και προσθήκη νέου κινητήρα. Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση, εστιάζουν σε λεπτομέρειες επηρεασμένες από την υπάρχουσα σπορ έκδοση QV, όπως οι σκουρόχρωμοι προβολείς και η γρίλια με επιχρωμιωμένο πλαίσιο σε όλες τις εκδόσεις, που τονίζουν ακόμα περισσότερο το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Το εσωτερικό διαθέτει νέες παραλλαγές χρωμάτων και νέο ταμπλό με μεταβαλλόμενο τόνο χρώματος, νέα εσωτερικά θυρών και νέο πλαστικό πλαίσιο στην κονσόλα του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Επιμέρους αλλαγές έχουν επίσης γίνει στις επιλογές για τις ταπετσαρίες και το ταμπλό στις διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ στην γκάμα εξωτερικών χρωμάτων προστίθεται το γκρι Antracite.
Το νέο εξελιγμένο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 5”, ράδιο/CD με χειριστήρια στο τιμόνι, λειτουργία Bluetooth, θύρα USB και επιπρόσθετη θύρα Aux-In, δυνατότητα ανάγνωσης SMS, αναγνώριση φωνητικών εντολών και πίνακα ρύθμισης του υπολογιστή ταξιδιού και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων (εκτός Progression). Επιπλέον ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αυτό το σύστημα και με λειτουργία πλοήγησης μέσω της οθόνης αφής.
Με την ανανέωση της γκάμας των διαθέσιμων κινητήρων, η σημαντικότερη αλλαγή είναι η προσθήκη του νέου κινητήρα Twinair Turbo των 875 κ.εκ. στην έκδοση των 105 ίππων (ροπή 145Nm/2.000 σ.α.λ. στην επιλογή Dynamic). Ο κινητήρας αυτός, που προσφέρει μία εντυπωσιακή αναλογία 120 ίππων/λίτρο, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, καλύπτει ήδη τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων Euro 6, προσφέρει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4”, τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα κι έχει εκπομπές CO2 μόλις 99 g/km, με συνέπεια την απαλλαγή του από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Οι υπόλοιποι κινητήρες που είναι διαθέσιμοι στη MiTo MY 14 είναι ο 1.4 των 78 ίππων και ο diesel 1.3 JTDM-2 των 85 ίππων. Από το πρώτο τρίμηνο του 2014, θα ξεκινήσει να διατίθεται και ο κινητήρας βενζίνης 1.4 Multiair των 170 ίππων, αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο TCT.
Οι εκδόσεις εξοπλισμού εξακολουθούν να είναι οι Progression, Distinictive, SBK και QV, με διαφοροποιήσεις στα επιμέρους στοιχεία εξοπλισμού κατά περίπτωση σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του προηγούμενου Model Year. Τέλος προσφέρονται τα πακέτα εξοπλισμού Sport 17’’ & Comfort. Το πρώτο περιλαμβάνει πίσω σκούρα κρύσταλλα, προβολείς ομίχλης, πίσω σπορ προφυλακτήρα, πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό και ζάντες αλουμινίου 17’’, και όλα αυτά με προτεινόμενη λιανική τιμή €785. Το πακέτο Comfort περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, υποβραχιόνιο καθίσματος οδηγού, πίσω αισθητήρες στάθμευσης με οπτική ένδειξη, οσφυϊκή ρύθμιση εμπρός καθισμάτων & παροχή 12V στο χώρο αποσκευών.
Στην ελληνική αγορά η τιμή της MiTo MY 2014 ξεκινά από 14.700 ευρώ (δείτε εδώ αναλυτικά) και αφορά την έκδοση 1.4 78hp Progression, ή 12.540 με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση των 1.200 ευρώ.