Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με (πάρα) πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Ποσά ακόμα και γύρω στις 150.000 ευρώ-200.000 ευρώ δεν προκαλούν πλέον έκπληξη, με τη συγκεκριμένη να μπαίνει κάπου ενδιάμεσα.
Άμεμπτο δείγμα του 1997, αγορασμένη πρώτο χέρι και μέχρι σήμερα στην κατοχή του πρώτου της ιδιοκτήτη, στην επετειακή έκδοση 15th Anniversary. Η κατάμαυρη Supra που καμαρώνουμε, αγοράστηκε από αντιπροσωπεία της Toyota, τον Αύγουστο του ’97, έναντι 40.914 δολαρίων. Σε σημερινά χρήματα, μιλάμε περίπου για 80.000 δολάρια (68.259 ευρώ). Βλέπουμε τί έχει κάνει ο πληθωρισμός μέσα σε σχεδόν 30 χρόνια και πόσο έχει αλλάξει τα δεδομένα. Ακόμα και σε σχέση με τα αναθεωρημένα νούμερα, πάντως, η τιμή που πέτυχε στη δημοπρασία κάνει αυτά τα 80.000 δολάρια, να φαίνονται λίγα.
Η Γιαπωνέζα καλλονή άλλαξε ιδιοκτήτη για 152.845 δολάρια (130.642 ευρώ, ήτοι πάνω από τα διπλά του πόσο κόστιζε το ’97, περιλαμβανομένης εννοείται της προσαρμογής στα σημερινά χρήματα), λόγω μετακόμισης του προηγούμενου κατόχου. Σε αυτά τα λεφτά πάντως, μιλώντας για την Αμερική (για εδώ ούτε καν), αγοράζεις αζιοζήλευτο σπίτι. Το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί πρακτικά σε κατάσταση καινούργιου, όλα τα ανταλλακτικά είναι γνήσια, κάτω από το καπό φέρει τον 3.0λιτρο twinturbo 2JZ-GTE των 330 ίππων, στη μετάδοση έχει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να «μπουστάρει» τους πίσω τροχούς και το οδόμετρο αναγράφει μόλις 11.066 μίλια (17.702 χλμ). Κυρία με τα όλα της, δίχως αμφιβολία.

























































