Για τη σημασία του NSX στην κληρονομιά της Honda, αλλά και την πορεία ολόκληρης της διαδρομής των υπεραυτοκινήτων, δεν χρειάζεται να επεκταθούμε. Ουσιαστικά μιλάμε για το αυτοκίνητο που έδειξε πώς πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο supercar. Από το 1992 μέχρι το 2005, όταν ολοκληρώθηκε η πορεία της πρώτης γενιάς, το κεντρομήχανο από το Μινάτο παρέδιδε μαθήματα στις Ferrari και τις Lamborghini στο πώς συνδυάζονται επιδόσεις, τεχνολογία, οδηγική απόλαυση, αξιοπιστία και ευχρηστία. Στην Ελλάδα, ωστόσο, και φυσιολογικά, δεν το είδαμε.
Για την ακρίβεια, γενικότερα στην Ευρώπη τα NSX σπανίζουν – ιδίως τα πρώτης γενιάς. Παρόλα αυτά, στις αγγελίες μεταχειρισμένων εντοπίσαμε όχι ένα, αλλά δύο ονειρικά Honda εντός συνόρων! Απολύτως αναμενόμενα, δεν πωλούνται σε τιμές… Jazz. Το μαύρο της κεντρικής φώτο βρίσκεται στη Μεταμόρφωση και είναι βελτιωμένο, φέροντας κομπρέσορα ως συνοδευτικό του 3.0λιτρου VTEC V6. Συνθήκη που ανεβάζει την απόδοση στα 330 άλογα (από τα 270 του εργοστασιακού), παρέα με μια πολύ ταιριαστή aftermarket εξάτμιση και μια τετράδα 18άρες ζάντες, οι οποίες αλήθεια είναι πως τού πάνε σαφώς περισσότερο από τις εργοστασιακές 16άρες. Μοντέλο του 1992, φυλασσόμενο πάντα σε κλιματιζόμενο γκαράζ και με 53.700 χλμ. στο κοντέρ, πωλείται έναντι 125.000 ευρώ.
Αν κάποιος ψάχνει ένα εντελώς απείραχτο NSX πάντως, επίσης έχει την εν Ελλάδι επιλογή. Ένα μικρό (από την Αθήνα, ή μεγάλο αναλόγως περιοχής) ταξίδι στην Πάτρα χρειάζεται, για το κατακόκκινο που θαυμάζουμε εδώ. Μια χρονιά παλιότερο από το κομπρεσοράτο (1991), ακόμα λιγότερο δουλεμένο (μόλις 23.891 χλμ.), άψογα συντηρημένο και με καμία απολύτως παρέμβαση πάνω του, ζητάει 180.000 ευρώ προκειμένου να αλλάξει γκαράζ. Να θυμίσουμε πως ο 3.0λιτρος VTEC των 270 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και 284 Nm ροπής στις 5.300 σ.α.λ., σε συνεργασία με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, θέλει 5,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και δεν σταματά πριν τα 270 χλμ./ώρα. Λογικά, το κομπρεσοράτο θα είναι σημαντικά ταχύτερο.








































































