Ο Ρομπέν των οδηγών το νέο Renault Captur LPG

  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (1)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (8)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (5)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (4)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (25)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (34)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (32)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (30)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (29)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (28)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (19)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (15)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (24)
  • Renault Captur 1.0 TCe LPG 2024 (16)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Renault-Captur-1.0-TCe-LPG-2024-16.jpg

Η Renault προχώρησε σε σημαντικές μειώσεις τιμών στα περισσότερα μοντέλα της, μεταξύ αυτών και στο μικρό SUV Captur. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 21.900 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση 1.0 TCe 90 evolution, όμως με μόνο 500 ευρώ επιπλέον (από 22.400 ευρώ) το ECO-G 100 αποτελεί μονόδρομο. Από τη μία πλευρά εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου, ενώ από την άλλη αυξάνεται η απόδοση του κινητήρα και η συνολική αυτονομία. Ο «ήρωας» των οδηγών εξοικονομεί χρήματα, τόσο κατά την αγορά, όσο και κατά τη χρήση του.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η νέα τιμή των 22.400 ευρώ για το Captur ECO-G 100 είναι λίγο χαμηλότερη από τις 22.660 ευρώ που πωλούνταν το Captur με τον ίδιο κινητήρα αλλά με λιγότερο εξοπλισμό, το 2022. Οπότε ο πελάτης είναι διπλά ωφελημένος, συν του ότι το κέρδος του είναι άμεσο, από τον πρώτο κιόλας ανεφοδιασμό με υγραέριο. Μάλιστα το κιτ LPG τοποθετείται από το εργοστάσιο και συνοδεύεται από όλες τις εγγυήσεις της Renault, όπως είναι 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση + 2 χρόνια δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης ή 100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο).

Το νέο Renault Captur ECO-G 100 κινεί το γνωστό διπλού καυσίμου τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 999 κ.εκ. Με την επιλογή του LPG μέσω του διακόπτη στο ταμπλό, το μοτέρ αυτό αποδίδει 100 ίππους στις 4.800-5.000 σ.α.λ. και ροπή 170 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με ένα πυκνής κλιμάκωσης κιβώτιο 6 ταχυτήτων με εύχρηστο λεβιέ. Ο οδηγός δεν αισθάνεται ότι του λείπει δύναμη σε καθημερινές συνθήκες ή στο ταξίδι σε κανονικές ταχύτητες και μόνο σε πιο έντονους ρυθμούς το μοτέρ «εξαντλείται» και δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιέζεται. Από πλευράς επιδόσεων τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 13 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση υγραερίου σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρέθηκε στη δοκιμή στα 8,5 λτ./100 χλμ., τα οποία με μέση πανελλαδική τιμή LPG στα 0,833 ευρώ/λτ. αντιστοιχούν με μόνο 7 ευρώ στα 100 χλμ.

Με τη βενζίνη η απόδοση μειώνεται στους 90 ίππους και τα 160 Nm ροπής, με αναμενόμενο αποτέλεσμα να χάνει ελαφρώς σε απόκριση στο γκάζι και σε επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 14,3 δλ.) Από την άλλη πλευρά η λειτουργία το μοτέρ με τη βενζίνη είναι λίγο πιο ραφιναρισμένη. Η κατανάλωση μειώνεται στα 6,5 λτ./100 χλμ., όμως με τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,735 ευρώ/λτ. το κόστος είναι λίγο πιο πάνω από τα 11 ευρώ ανά 100 χλμ. Για την αποθήκευση του LPG υπάρχει μια δεξαμενή 40 λίτρων κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ και για τη βενζίνη άλλη μία 48 λίτρων. Και με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα η συνολική αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες μεικτού κύκλου ξεπερνά τα 1.200 χιλιόμετρα.

Το αρχικό στην γκάμα Captur ECO-G 100 evolution διαθέτει στον εξοπλισμό του όλα τα σύγχρονα καλούδια: οθόνη πολυμέσων 10,4 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, air condition, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, αισθητήρα φώτων, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων, κεντρική κονσόλα και υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και συρόμενο πίσω κάθισμα. Το τελευταίο σύρεται κατά 16 χιλιοστά και με μια απλή κίνηση η χωρητικότητα του ήδη μεγάλου πορτ μπαγκάζ των 484 λίτρων αυξάνεται στα 616 λίτρα. Με το κάθισμα στην πιο πίσω θέση, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια, ενώ συνολικά το εσωτερικό του είναι πολύ ευρύχωρο. Επίσης διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, χαρακτηριστικό που συμβάλλουν τα μαλακά υλικά που καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και της κονσόλας.

Get it on Google Play Download on the App Store