To τελευταίο που θέλει να ακούει όποιος έχει McLaren, είναι ότι αυτοκίνητα της βρετανικής εταιρίας ανακαλούνται για πρόβλημα στα φρένα. Όχι ό,τι πιο ευχάριστο, όταν μιλάμε για κατασκευές επιπέδου 320+ χλμ./ώρα… Οι κακοτοπιές, όμως, μπορεί να εμφανιστούν παντού.
Στην προκειμένη, έκαναν «τσα» στο κύκλωμα πέδησης σχεδόν ολόκληρης της γκάμας, χρονολογίας 2020-2025. Κοντά στις 30 (29) Artura, 600LT, 720S, GT και GTS, που κυκλοφόρησαν στην αγορά της Αμερικής την τελευταία πενταετία, καλούνται να επισκεφθούν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της McLaren, αρχικά για έλεγχο και κατόπιν αντικατάσταση -εφόσον χρειαστεί- ολόκληρου του κυκλώματος φρένων. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε ένα κατασκευαστικό σφάλμα, το οποίο οδηγεί ανάποδα τις σωληνώσεις στους πίσω τροχούς. Αυτή που ελέγχει τον δεξί τροχό καταλήγει στον αριστερό και το αντίστροφο, δηλαδή.
Εκ πρώτης όψεως, δεν μοιάζει για κάτι τρομερό. Αυτή η ασυνεννοησία μεταξύ των γραμμών, ωστόσο, μπορεί να μπερδέψει το ABS και το ESP, προκαλώντας την παρέμβασή τους δίχως να χρειάζεται. Σε ένα περιστατικό μάλιστα, ένας εκ των πίσω τροχών μπλόκαρε. Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο, ωστόσο ευτυχώς το περιστατικό έγινε σε πίστα και η αμμοπαγίδα απέτρεψε τα χειρότερα. Εσωτερικός έλεγχος των Άγγλων έδειξε πως συνολικά 80 αυτοκίνητα, μαζί με το επίμαχο όπου εκδηλώθηκε δυσλειτουργία, επηρεάζονται από το συγκεκριμένο ζήτημα. Όλα τους πέρασαν από τεστ ηλεκτρονικών και επαναπρογραμματισμό τους, με δοκιμές της McLaren να δείχνουν πως τα περισσότερα περνούν τον έλεγχο. Τα 29 που ανακαλούνται είναι πιο επίφοβα, οπότε θα υποβληθούν σε νέα τεστ και εφόσον αποτύχουν, θα αντικατασταθεί ολόκληρο το κύκλωμα πέδησης.