Το Ford RS200 δεν πρόλαβε να σημειώσει επιτυχίες στο Group B, καθώς το ντεμπούτο του συνέπεσε με την κατάργηση των πιο ξέφρενων αγωνιστικών που έχει δει μέχρι σήμερα το WRC. Μια χρονιά έζησε την παράνοια του Group B, αλλά είχε πλάνα για πολλές παραπάνω. To ίδιο και η εξαιρετικά σπάνια έκδοση S του RS200.
Από τα 200 RS200 που κατασκευάστηκαν, μια εκλεκτή 20άδα έφερε το γράμμα «S». Μια προσθήκη στην ονομασία που επί του πρακτέου, σήμαινε καλύτερη ψύξη, υψηλότερη ισχύ και πλουσιότερο εξοπλισμό, με στοιχεία άνεσης όπως air condition και φαρδύτερα καθίσματα. Μόλις 4 στα 20 RS200 S βγήκαν από το εργοστάσιο σε κόκκινο χρώμα, κάτι που καθιστά το φλογερό των φωτογραφιών ακόμα πιο σπάνιο – και συνεπακόλουθα, πανάκριβο. Κι ας λέει το οδόμετρο 19.956 μίλια (32.116 χλμ.), που είναι μπόλικα για αυτοκίνητο του είδους. Το συγκεκριμένο μάλιστα συγκαταλέγεται στα τελευταία RS200 που κατασκευάστηκαν, όντας μοντέλο του 1990.
Στο κέντρο συναντάμε τον θρυλικό υπερτροφοδοτούμενο BDT των 1.803 κ.εκ. από την Cosworth, με θεωρητική απόδοση 250 ίππων και 290 Nm. Λέμε «θεωρητική» γιατί κατά πολλούς, ακόμα και ανθρώπους μέσα από τη Ford, το RS200 S απέδιδε πάνω από 300 ίππους και 330 Nm ροπής. Οπότε λογικά είναι ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 5,1 δλ. του απλού RS200, με αρκετές αναφορές να το θέλουν κοντά -ακόμα και λιγότερο- στα 4,0 δλ. Εξίσου ανεβασμένη και η τελική, από τα 240 στα 254 χλμ./ώρα, πάντα με την ισχύ να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Η τιμή για το εν λόγω RS200 S είναι ακριβώς αυτή που θα περίμενες, για ένα αυτοκίνητο με τέτοιο όνομα και διαθεσιμότητα μόλις 4 μονάδων: μεταξύ 300.000 και 350.000 λιρών (360.600-420.700 ευρώ) τοποθετείται από την Iconic Auctioneers, που έχει αναλάβει να το δημοπρατήσει.