Νέο SUV με 18.790 ευρώ δε χρειάζεται Black Friday

Σε τιμές γύρω στις 18.000 ευρώ προσφέρονται κυρίως supermini αυτοκίνητα, αν και αυτά σιγά – σιγά λιγοστεύουν γιατί έχουν ήδη καταργηθεί κάποια μοντέλα (π.χ. Ford Fiesta, Nissan Micra και VW Polo). Αν θέλει κανείς ένα αμάξι με λίγο μακρύτερο και ψηλότερο αμάξωμα, δηλαδή SUV για να χωρέσει με περισσότερη άνεση την οικογένεια ή την παρέα του με τις αποσκευές και να απολαμβάνει περισσότερη πρακτικότητα, τότε θα χρειαστεί να μπει πιο βαθιά χέρι στην τσέπη.

Παρόλα αυτά υπάρχει μια ιδανική λύση νέου SUV στην πολύ χαμηλή τιμή των 18.790 ευρώ που εξυπηρετεί πολύ στην πόλη λόγω κόμπακτ διαστάσεων, είναι όμως και ευρύχωρο για να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες ενός ταξιδιού. Ο λόγος για το άκρως συμφέρον ανανεωμένο Hyundai Bayon, το οποίο τώρα προσφέρεται σε χαμηλότερες τιμές. Συγκεκριμένα στις 18.790 ευρώ εκκινεί το Bayon 1.2 MPi Premium, αποτελώντας μια best buy πρόταση αγοράς σε αυτά τα χρήματα.

Αν και πρόκειται για αρχική έκδοση στην γκάμα του Bayon Facelift, στην ουσία αποτελεί μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού, μιας και διαθέτει τα πάντα σε στοιχεία υποβοήθησης του οδηγού, ασφαλείας, συνδεσιμότητας και πολλά αξεσουάρ. Ενδεικτικά περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματης ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai Bluelink, εργοστασιακή πλοήγηση, ψηφιακό πίνακα οργάνων, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών (195/55 R16) κ.λπ. Παράλληλα, ο οδηγός του Bayon καλύπτεται με εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων για 5 χρόνια.

Μετά το πρόσφατο τονωτικό φρεσκάρισμα που δέχτηκε το Bayon, παρουσιάζει πιο μοντέρνα και ελκυστική εμφάνιση εξωτερικά. Με μήκος 4.180 χλστ. τοποθετείται στη βάση των B-SUV, όπως επίσης ισχύει και με τις υπόλοιπες διαστάσεις του (πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.). Όμως είναι σε θέση χωρέσει δίχως παραχωρήσεις τέσσερα ενήλικα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου και ένα παιδί, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για πόδια και κεφάλι. Μπόλικο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων με πρόσθετο χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο και την πολύ πρακτική εταζέρα που μπαίνει και κάθετα στην πλάτη του πίσω καθίσματος για πιο εύκολη μεταφορά ψηλών αντικειμένων. Η γεροδεμένη κατασκευή αποτελεί ένα ακόμα προσόν, όπως επίσης και τα άνετα εμπρός καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη.

Ο αρχικός κινητήρας που αναλαμβάνει την κίνηση του Hyundai Bayon των 18.790 ευρώ, είναι ο «παραδοσιακός» τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.197 κ.εκ., με απόδοση 79 ίππων και 113 Nm. Ακούγεται λίγη η δύναμη σε μια εποχή που έχουμε «συνηθίσει» τα πολλά άλογα και ροπές με τα turbo και τον εξηλεκτρισμό, ωστόσο για το αμάξωμα των 1.045 κιλών του Bayon επαρκεί. Σε αυτό βοηθά πολύ και το κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο (και εύχρηστο) κιβώτιο ταχυτήτων, γιατί ενισχύει την ελαστικότητα στις χαμηλές ταχύτητες πόλης, ενώ στην εθνική οδό διατηρεί απρόσμενα εύκολα ταχύτητες 120-130 χλμ./ώρα. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ., η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,4 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 από 118 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Πρόσθετα, το στιβαρό του πλαίσιο και οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν συμπαγή αίσθηση, χαμηλό θόρυβο κύλισης και πολύ καλό πάτημα.

Get it on Google Play Download on the App Store