Το δημοφιλές στην Ελλάδα μικρό SUV MG ZS δέχτηκε αναβάθμιση σύμφωνα με το πρότυπο GSRII, αποκτώντας περισσότερα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Θα περίμενε κανείς ότι θα ακριβύνει μετά από αυτές τις προσθήκες, παρόλα αυτά η τιμή του δεν αυξήθηκε ούτε ένα σεντ. Συγκεκριμένα στο αρχικό (αλλά πλήρες) επίπεδο εξοπλισμού Exclusive εκκινεί από μόνο 18.950 ευρώ και στη δεύτερη έκδοση Luxury προσφέρεται από 20.550 ευρώ. Στον εξοπλισμό αμφοτέρων προστέθηκαν τα εξής:
- Σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας (SAS)
- Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης (FCW)
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB)
- Προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα (LDW)
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)
- Αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR)
- Adaptive Cruise Control (ACC)
- Κάμερα οπισθοπορείας
Το MG ZS Exclusive διαθέτει ακόμα 6 αερόσακους, προβολείς Full LED, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (215/55 R17). Στο MG ZS Luxury προστίθενται επενδύσεις eco leather, αισθητήρας βροχής, εμπρός φώτα ομίχλης, ψηφιακός πίνακας οργάνων και πλοήγηση. Επίσης, το MG ZS καλύπτεται με 7 χρόνια εγγύηση, 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο. Εκτός από το φουλ εξοπλισμό, το MG ZS διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του με τη χρήση μαλακών υλικών και την προσεγμένη συναρμογή. Συν του ότι είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (448 λτ.), γεγονός που συνδράμουν και οι «τονισμένες» για B-SUV διαστάσεις του (μήκος 4.323 χλστ.).
Τις ανέσεις του οδηγού και των φιλοξενούμενων ενισχύουν η απορροφητικότητα της ανάρτησης και η εξαιρετική ηχομόνωση. Το MG ZS «σβήνει» τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως. Παράλληλα τα φαρδιά ελαστικά αυξάνουν την πρόσφυση, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι λογικές. Όσον αφορά τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 VTi-Tech, αποδίδει 106 ίππους και 141 Nm. Σε ρυθμούς πόλης ικανοποιεί με την ελαστικότητά του και στο σπριντ στο 0-100 χλμ./ώρα είναι σβέλτο με 10,9 δλ. Ωστόσο, σε ανηφορικούς δρόμους (π.χ. επαρχιακούς ή αυτοκινητόδρομους) θα χρειαστούν κατεβάσματα ταχυτήτων. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 9,1 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ. (95 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).