Οι τρόποι που ένα supercar ή hypercar μπορεί να κακοποιηθεί από την αμάθεια/αμέλεια/ανοησία (ό,τι θέλετε βάζετε) του ιδιοκτήτη, είναι πραγματικά άπειροι. Δεν χρειάζεται καν να πηγαίνει τέρμα γκάζι ή να πιέζει. Ακόμα και μια απλή βόλτα, μπορεί να αποβεί καταστροφική. Υπό αυτό το πρίσμα, καλύτερα η συγκεκριμένη Ferrari SF90 Stradale να άνηκε σε κάποιον που θα την είχε κλειδωμένη σε γκαράζ.
Ο κάτοχος της γαλάζιας SF90 βγήκε να πάρει τον αέρα του, μετά της συνοδείας του ισχυρότερου «Cavallino» όλων των εποχών. Έχουμε δει σε άλλες περιπτώσεις πώς μπορεί να εξελιχθεί η κατάσταση, όταν ο άνθρωπος στο τιμόνι δεν γνωρίζει από διαχείριση 1.000 ίππων. Στην προκειμένη, ωστόσο, το plug-in υβριδικό σύνολο του 4.0 V8 twinturbo και των 3 ηλεκτροκινητήρων δεν πέρασε καν τη μισή διαδρομή του δεξιού πεντάλ. Αμφιβάλλουμε αν η απαίτηση σε ισχύ αγγίζει έστω το 10%, προκειμένου να κινηθεί η κορωνίδα του Μαρανέλο σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Πώς κατάφερε, λοιπόν, ο αθεόφοβος οδηγός της να προκαλέσει ζημιά σε ρυθμό «τσάρκας»;
Όπως παρακολουθούμε από το video που τράβηξε συνεπιβάτης από άλλο όχημα, η SF90 κινείτο σε εθνική οδό της Καλιφόρνια με σκασμένο ελαστικό. Υπό κανονικές συνθήκες σημαίνει αυτόματα αλάρμ, ακινητοποίηση σιγά-σιγά στη ΛΕΑ και είτε τοποθέτηση ρεζέρβας, είτε κλήση στην οδική βοήθεια. Όλα αυτά, βέβαια, με την προϋπόθεση πως ο οδηγός θα αντιληφθεί το κλατάρισμα. Δύσκολο να μη γίνει, ειδικά όταν το ελαστικό έχει σκάσει τόσο που κοντεύει να ξεζανταριστεί, τρίβοντας το πέλμα πάνω στο θόλο. Απορίας άξια η πλήρης αμέλεια του οδηγού εδώ, δείγμα ότι δεν κοιτάει ούτε τους καθρέπτες. Καλά να μη νιώθει αλλαγή στο πάτημα ή να μην ακούει τους θορύβους. Τον καπνό από το κάψιμο του ελαστικού δεν τον είδε; Προφανώς όχι, για αυτό και τελικά έφυγε από την 20άρα ζάντα (315/30 η διάσταση του «δραπέτη»).
Οι συγκεκριμένοι τροχοί, δε, φαίνεται να είναι οι προαιρετικοί ανθρακονημάτινοι, που κοστίζουν περί τις 80.000 δολάρια (75.441 ευρώ) η τετράδα. Ζημιά έχει υποστεί σίγουρα ο ένας, όπως και το ανθρακονημάτινο φτερό. Ας πρόσεχε.