Το Πουέρτο (ή Πόρτο) Ρίκο είναι γνωστό για την Τζένιφερ Λόπεζ, κι αυτό μόνο για όσους ξέρουν πως η JLO κατάγεται από τη χώρα της Κεντρικής Αμερικής. Για τα αυτοκίνητα και τις βελτιώσεις δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά, κάτι που θέλει να αλλάξει η Bimmer PR. Μια επιχείρηση tuning που δραστηριοποιείται σε μηχανοστάσια BMW και μόλις ολοκλήρωσε, ίσως την ισχυρότερη M3 G80 του πλανήτη!
Η κατάμαυρη «Μπέμπα» δεν διαφέρει εμφανισιακά από ό,τι έχουμε συνηθίσει στην Ευρώπη. Χαμηλωμένη ανάρτηση, splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτης στον πίσω, ποδιές στο πλάι, αεροτομή, μεγαλύτερες ζάντες και φρένα, φαρδύτερα ελαστικά (ημισλίκ εδώ), τα κλασικά. Όμορφη πινελιά τα κίτρινα LED ημέρας, που φέρνουν αύρα M3 CS και M4 CSL, αλλά τίποτα δεν μπορεί να σε προϊδεάσει για τον «χαμό» που επικρατεί κάτω από το καπό. Εκεί δηλαδή όπου φωλιάζουν τα υπερδιπλάσια άλογα, συγκριτικά με μια εργοστασιακή M3 Competition!
Οι Πορτορικανοί βελτιωτές κατάφεραν να απομυζήσουν κάθε διαθέσιμο ίππο από τον 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά, μετατρέποντάς τον αρχικά σε μονοτούρμπινο. Την υπερπλήρωση του μοτέρ αναλαμβάνει πλέον ένας πελώριος στροβιλοσυμπιεστής Precision Turbo & Engine 7275 Gen 2 , που δουλεύει απροβλημάτιστα στα 2,75 bar. Η αντικατάσταση του εγκεφάλου και του συστήματος εξαγωγής ήταν αυτονόητη, όπως και εκείνη της πολλαπλής εισαγωγής, με την παράλληλη τοποθέτηση μεγαλύτερων ψυγείων. Μπλοκ, έμβολα και λοιπά «βαρέα μέταλλα» κινητήρα-μετάδοσης ωστόσο, παρέμειναν όπως τα έφτιαξαν οι Βαυαροί! Ριζική διαφοροποίηση η καύση αιθανόλης E85, για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων στο δυναμόμετρο. Πόσο έγραψε το «κοντέρ»;
Μόλις στη δεύτερη μέτρηση, η «Σκοτεινή G80» γύρισε τα ράουλα με φόρα 1.026,7 ίππων στις 6.605 σ.α.λ.! Συγκριτικά, η φημισμένη G-Power δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει τα 720 άλογα στο «πουσάρισμα» του S58. Οι δημιουργοί της αναφέρουν, με μπόλικη μετριοπάθεια, πως πρόκειται για την ισχυρότερη M3 στο Πουέρτο Ρίκο, αν και δεν αποκλείεται να πρόκειται για την πιο δυνατή G80 στον κόσμο.