Η Volkswagen ξεκίνησε τις προ-πωλήσεις του νέου κορυφαίου της ηλεκτρικού μοντέλου ID.7, το οποίο αποτελεί το ακριβότερο EV στην γκάμα της, όπως και το μεγαλύτερο σε μήκος από όλα τα Volkswagen. Συγκεκριμένα φτάνει τα 4,94 μέτρα και είναι μακρύτερο κατά 17 εκατοστά από το Passat και 30 εκατοστά από τα ID.4/ID.5, ενώ είναι πιο μακρύ ακόμα και από το Touareg των 4,88 μ. Επίσης, το ID.7 μετρά 1,86 μ. πλάτος, 1,53 μ. ύψος και μεταξόνιο που αγγίζει τα τρία μέτρα (2,96 μ.). Σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, εξασφαλίζει μεγάλη ευρυχωρία για τους επιβάτες και ένα γενναιόδωρο χώρο αποσκευών 532 λίτρων.
Η νέα γερμανική λιμουζίνα με το fastback αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd 0,23) ενσωματώνει ένα ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η απόδοσή του φτάνει τους 286 ίππους και τα 545 Nm ροπής, ενώ αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία καθαρής ενεργειακής απόδοσης 77 kWh. H Volkswagen ανακοινώνει μεικτή αυτονομία έως 621 χιλιόμετρα, όμως αργότερα θα διατεθεί και με μεγαλύτερη μπαταρία 86 kWh για εμβέλεια έως 700 χιλιόμετρα. Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή για ένα τέτοιο όχημα και κυμαίνεται μεταξύ 14,1-16,3 kWh/100 χιλιόμετρα.
Στο εσωτερικό με το μινιμάλ σχεδιασμό, μονοπωλεί τα βλέμματα η μεγάλη κεντρική οθόνη των 15 ιντσών. Στα highlights είναι το σύστημα Smart Air Vents, το οποίο αναγνωρίζει τον οδηγό από το κλειδί και ψύχει ή θερμαίνει το εσωτερικό πριν μπει στο αυτοκίνητο. Ο κλιματισμός μπορεί να διανείμει αυτόματα τον αέρα στην καμπίνα ή να κατευθύνει τη ροή προς το σώμα των επιβατών, με κάθε έναν να έχει τη δυνατότητα ατομικής ρύθμισης μέσω του infotainment ή φωνητικών εντολών.
Το λανσάρισμα του VW ID.7 ξεκινά στην Ευρώπη με την έκδοση Pro και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει -εκτός άλλων- head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, ζάντες 19 ιντσών και μια πλειάδα από συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Η τιμή του Volkswagen ID.7 Pro ξεκινά στη Γερμανία από τις 56.995 ευρώ, όταν το ID.4 Pro 204 PS κοστίζει από 48.635 ευρώ (από 55.700 ευρώ στην Ελλάδα).